swagzter Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Odödlig från 25 års åldern. Klart.Så om några miljoner eller miljarder år då universum förintas så vill du alltså flyta omkring i ett svart hål helt ensam i flera miljarders miljarder år? Kanske är skoj i x antal hundra år men helt odödlig skulle inte vara speciellt skoj. Äntligen nån som fattar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Odödlig från 25 års åldern. Klart.Så om några miljoner eller miljarder år då universum förintas så vill du alltså flyta omkring i ett svart hål helt ensam i flera miljarders miljarder år? Kanske är skoj i x antal hundra år men helt odödlig skulle inte vara speciellt skoj. Nej nej, jag söker mig till andra civlisationer, måste ju finnas andra planeter med liv :D sen avgudar alla mig. (Vi säger att solens gravitation inte drar mig dit, utan att jag kan nästan röra mig fritt!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Önska mig fré på jor'n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Jag skulle nog vara lite mer egoistisk än alla som säger "fred på jorden" Fred skulle suga då populariteten bara skulle växa ännu mer då. Jag skulle nog önska att jag kunde få lite mer av det jag ville något oftare så jag slipper jobba arslet av mig bara för att få som jag vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Jag skulle nog önska att jag kunde få lite mer av det jag ville något oftare så jag slipper jobba arslet av mig bara för att få som jag vill.Väldigt konkret önskning! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Jag skulle önska att jag var en sjukt bra musiker som var världsmästare på 10 instrument Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Kanske att jag var smart nog att axiomatisera fysiken. Skulle nog bli en av de största upptäckterna någonsin (om det ens går). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Att jordens resurser aldrig tar slut, eller typ att jorden var oförstörbar eller något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Baconträd i min trädgård. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Baconträd i min trädgård. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manman Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Kontrollera tiden, möjligtvis som i filmen "Click" :] men i click dör han ju och sen får han en chans till. det skulle suga om det hände mig. OnT: jag skulle önska att jag vore en örn, och att jag när som helst skulle kunna bli människa och tvärt om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Jag skulle önska mig Oändligt med önskningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.