Nissebils Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Att jag kunde magi, så jag kunde fixa allt utan önskningar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Att jag kunde magi, så jag kunde fixa allt utan önskningar :P om du kan fixa äkta kärlek med magi så skulle jag beundra dig och då menar jag ÄKTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Att jag kunde magi, så jag kunde fixa allt utan önskningar :P om du kan fixa äkta kärlek med magi så skulle jag beundra dig och då menar jag ÄKTA Vem fan bryr sig i kärlek? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Att jag kunde magi, så jag kunde fixa allt utan önskningar :P om du kan fixa äkta kärlek med magi så skulle jag beundra dig och då menar jag ÄKTA Vem fan bryr sig i kärlek? B) hur visste jag att du skulle skriva så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Eller mitt svara på "Vad skulle du göra om du fick en önsking" skulle egentligen vara: önska mig något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Att jag kunde magi, så jag kunde fixa allt utan önskningar :P om du kan fixa äkta kärlek med magi så skulle jag beundra dig och då menar jag ÄKTA Vem fan bryr sig i kärlek? B) När du är 25+ och sitter hemma själv samtidigt som du insett hur värdelöst det är att sitta vid datorn hela dagarna. Då bryr du dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingcheat Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Då skulle jag önska mig att jag fick vad jag ville gratis! PWNED!! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Då skulle jag önska mig att jag fick vad jag ville gratis! PWNED!! :P och då skulle jag önska att du fick betala 1000 gånger mer för varje sak du köper :D ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 0*1000 = 0. Men hamnar inte "jag får vad jag vill gratis" under "fler önskningar" kategorin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 0*1000 = 0. Men hamnar inte "jag får vad jag vill gratis" under "fler önskningar" kategorin? vad jag menade var att jag önskade att jag tog bort önskingen, och sedan la till 1000gånger mer i kostnad som ett tuggumi som kostar 1kr, sedan kostar 1000kr blir det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 0*1000 = 0. Men hamnar inte "jag får vad jag vill gratis" under "fler önskningar" kategorin? vad jag menade var att jag önskade att jag tog bort önskingen, och sedan la till 1000gånger mer i kostnad som ett tuggumi som kostar 1kr, sedan kostar 1000kr blir det bra? Saker som kostar mer då? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 0*1000 = 0. Men hamnar inte "jag får vad jag vill gratis" under "fler önskningar" kategorin? vad jag menade var att jag önskade att jag tog bort önskingen, och sedan la till 1000gånger mer i kostnad som ett tuggumi som kostar 1kr, sedan kostar 1000kr blir det bra? Saker som kostar mer då? :huh: Om en sak kostar 500 så blir det ju 500*1000=500000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.