Hoppa till innehåll

Får Jag Sälja Profilvisningar I Fuskamynt-forumet?


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

Caspian: Det finns faktiskt folk som fuskat till sig profilvisningar, sånna som tydligen bryr sig om det, och om någon skulle vilja göra det men inte vet hur skulle man kunna köpa denna tjänsten.

 

Guggo: Jag föredrar en tråd här istället för ett pm till admin så att alla mods samt medlemmar kan se tråden och ge feedback.

Det är sant. Jag gillar hur du på ett effektivt och moget sätt möter kritiken, och ger svar på tal.

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

"Det finns faktiskt folk som fuskat till sig profilvisningar, sånna som tydligen bryr sig om det, och om någon skulle vilja göra det men inte vet hur skulle man kunna köpa denna tjänsten."

 

och du planerar att fuska åt dem, vilket inte är tillåtet, "fusk" på fuska är inte tillåtet.

1 - Uppförande

 

Det är även förbjudet att missbruka funktioner på Fuska på annat sätt än de är tänkta att användas på.

Det kan inte bli tydligare.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Runkarn

Jag vet vad du menar, men vi är ju inte direkt tankeläsare som vet vad admin tycker är fy och blä.

 

"Sen om man gör det med sin egen profil också så är det ju upp till en själv att man förstör sin egen statistik."

Om man väljer att betala någon för att göra det åt en, så har man i princip själv förstört sin egen statistik.

Om personen man betalar använder sig av en autoklicker, script eller något liknande borde inte spela någon roll.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kan inte bli tydligare.

Återigen: Om inte admin skulle sagt att det är upp till en sig själv hur man hanterar sina profilvisningar så skulle jag ta det som missbruk av funktioner och struntat i idén. Men eftersom admin sagt som han sagt blir jag osäker och skapade därmed denna tråden.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Guggo: Jag föredrar en tråd här istället för ett pm till admin så att alla mods samt medlemmar kan se tråden och ge feedback.

Ja, det är klart. Menade bara att medlemmarna kan spekulera bäst de vill, man måste ändå vänta tills Admin kommer och säger hur det ligger till.

 

Dock tror jag inte att det är tillåtet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som Dave säger, det kan inte bli tydligare.

Det är självklart i mina ögon att om du nu skulle få för dig att sälja profilvisningar så skulle du bryta mot §1.

Men vad är det som är skillnaden? Det var ju tillåtet att "förstöra" sin egen statistik, varför skulle man då inte få be någon att göra det åt en?

 

Men sen så är man ju inte så smart om man betalar för det, eftersom att man kan göra det själv.

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som Dave säger, det kan inte bli tydligare.

Det är självklart i mina ögon att om du nu skulle få för dig att sälja profilvisningar så skulle du bryta mot §1.

Men vad är det som är skillnaden? Det var ju tillåtet att "förstöra" sin egen statistik, varför skulle man då inte få be någon att göra det åt en?
Det är precis det jag menar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ursäkta, men det där med att funktioner inte ska användas på annat sätt än dem ska användas.. Att 'fuska till sig' profilvisningar gör man väl endast genom att gå in på profilen om och omigen? För det är väll exakt så funktionen används? Den räknar hur många gånger personer har varit inne där? Så det är väll inte tekniskt sätt att missbruka funktionen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...