woody Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Du behöver inte installera spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 12 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2011 Hur går det med Ank spelet? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2011 (redigerat) Hur går det med Ank spelet? ;)Blev inget av det. Mitt senaste avklarade projekt är WASD 3D som en kompis var så snäll och gjorde en tråd om när jag var bannad. Redigerat 12 Augusti 2011 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 1 Juni 2016 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2016 Hur går det med spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Juni 2016 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2016 Spelet är i closed beta nu. Det är skitbra kan jag avslöja och kommer nog sälja för miljoner när det släpps. Jag rekommenderar er att investera tidigt när de sista bitarna för WASD AB är klart och kommer in på börsen för där har ni en aktie som kommer att springa i taket väldigt fort. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Oktober 2020 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2020 Hur går det med spelet? Arbetet med en liten uppdatering av WASD RTS har gått framåt och förhoppningsvis så blir arbetet klart till slutet av månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 2 November 2020 Rapport Dela Skrivet 2 November 2020 Nu är det en ny månad, hur går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 November 2020 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2020 19 timmar sedan, skrev Musten: Nu är det en ny månad, hur går det? Arbetet med en liten uppdatering av WASD RTS har gått framåt och förhoppningsvis så blir arbetet klart till slutet av månaden. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 24 December 2020 Rapport Dela Skrivet 24 December 2020 Nurå? ( : Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 26 December 2020 Rapport Dela Skrivet 26 December 2020 Kan man förbeställa spelet snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 Juli 2021 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2021 Jag ser mycket fram emot nästa uppdatering. Jag uppskattade den senaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.