snoppkalle Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 För att han är "misstänkt" ? :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Asså WASD, lämnade ju KG för ungefär 11 dagar sen, så varför ska han bli bannad när han ens inte är med i KG?Dem har inte blivit bannade bara för att dem var medlem i Kattgruppen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Men det har ju uppenbarligen något med KG'are oc WASD att göra eftersom ingen t.e.x. Oztownare är under utredning.... :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 (redigerat) Ankgruppen är nog inte nere pga att WASD är under utredning. "Jumbalaja" är fortfarande synligt, även fast Dave37 är under utredning. Men det har ju uppenbarligen något med KG'are oc WASD att göra eftersom ingen t.e.x. Oztownare är under utredning.... :rolleyes:Exakt. Jag tvivlar starkt på att det är en slump att det bara är folk från KG, förutom WASD då. Men han var ju medlem tidigare. Redigerat 9 Augusti 2010 av ReMemberMe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Men det har ju uppenbarligen något med KG'are oc WASD att göra eftersom ingen t.e.x. Oztownare är under utredning.... :rolleyes: Alltså. En grupp personer som råkar vara med i Röda Korset begår ett brott. "Hallå varför anhåller ni massa folk som är med i röda korset?!" "Det här har inget med röda korset att göra. De har andra gemensamma nämnare." "Alla ni utreder är med där! Vad har röda korset gjort?! :( " "Det här har inte med röda korset att göra." "Joho, alla ni utreder är med där och ni utreder ju inte Amnesty!" :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Jag förstår inte varför folk har så svårt att förstå slumpen. Personerna som är under utredning har gjort saken X under perioden Y. SLUMPEN har avgjort att ett visst antal personer hamnade under de valda parametrarna, och de blev tempbannade tills något kommer fram. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 (redigerat) Jag förstår inte varför folk har så svårt att förstå slumpen. Personerna som är under utredning har gjort saken X under perioden Y. SLUMPEN har avgjort att ett visst antal personer hamnade under de valda parametrarna, och de blev tempbannade tills något kommer fram. Okej. Om jag förstår dig rätt så menar du att KG inte har något att göra med detta, men att många av medlemmarna är misstänkta? Right? Redigerat 9 Augusti 2010 av ReMemberMe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Jag förstår inte varför folk har så svårt att förstå slumpen. Personerna som är under utredning har gjort saken X under perioden Y. SLUMPEN har avgjort att ett visst antal personer hamnade under de valda parametrarna, och de blev tempbannade tills något kommer fram. Så ca 30 oskyldiga personer blir "tempbannade" tills den skyldige kommer och erkänner? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 (redigerat) Jag förstår inte varför folk har så svårt att förstå slumpen. Personerna som är under utredning har gjort saken X under perioden Y. SLUMPEN har avgjort att ett visst antal personer hamnade under de valda parametrarna, och de blev tempbannade tills något kommer fram. Okej. Om jag förstår dig rätt så menar du att KG inte har något att göra med detta, men att många av medlemmarna är misstänkta? Right? Grattis du verkar ha förstått :) KG är bara en grupp men nu råkar det vara så att några i gruppen är misstänkta. Så svårt är det väl inte att förstå? Redigerat 9 Augusti 2010 av 90LIVE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Jag kan vara lite trögfattad ibland. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Varför fan är CHORDAZBA bannad? Han har vart varnad i en månad nu och har inte kunnat skriva... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Han är väl antagligen "misstänkt". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg