Hoppa till innehåll

Vad Gör Ni Moderatorer?


Rekommendera inlägg

Någon har väll använt deras medlemsnummer för att förlänga?

 

När man ska förlänga via sms så skriver man tex "fuska gfn10 557m*****" (***** = medlemsnummer). Antagligen så har någon tagit tex admins medlemsnummer och skrivit det istället.

 

EDIT: Tog ett exempel, denna kod leder till Andra delen av Fuska.

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag undrar också fortfarande varför inlägget blev osynliga (de har sagt att dem blev det). Fast det kanske var så att ingen skulle kunna redigera inläggen han hade skrivit i den.

 

han = han som gjorde den första tråden.

Jag har för mig att någon sa att många inlägg och trådar flyttades till ett särskilt forum endast för moderatorer och dessa trådar var en del i den pågående "utredningen".

 

Många forum har ett modforum, antar att dem flyttats dit. Så att ingen ska kunna redigera dem eller så.

 

ReMemberMe - Ja, admin sa det förra sidan :P

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Joslol bad mig säga detta.

"Nu är jag inte längre i gruppen utredning, vilket jag är tacksam för, men mitt lösenord har ändrats så att jag inte kan logga in. Jag vet att Corndog har samma problem, och troligen har flera andra det också. Kan admin vara snäll och ändra tillbaka våra lösenord alt. berätta vilka nya vi har fått om vi nu har bevisats oskyldiga?"

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Joslol bad mig säga detta.

"Nu är jag inte längre i gruppen utredning, vilket jag är tacksam för, men mitt lösenord har ändrats så att jag inte kan logga in. Jag vet att Corndog har samma problem, och troligen har flera andra det också. Kan admin vara snäll och ändra tillbaka våra lösenord alt. berätta vilka nya vi har fått om vi nu har bevisats oskyldiga?"

Admin brukar köra med sådana knep då han vill banna har jag hört, så det kan vara så att admin har bannat dem fast på ett annorlunda sätt. Är inte fullt säker på detta men kan vara så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Johnossi undrade visst vad det stog i den första tråden, genom PM:

http://forumbilder.se/images/1c0201024705Pc990.jpg

 

Minns inte texten riktigt men jag tror det var den tråden som var den första.

Det stog bland annat om att raptomex hade gett ut en massa information eller vad det var, sen så stog det om draghon (eller nico, minns inte) att någon av dem eller om det var båda att dem hade drivit med medlemmarna. Nico hade iaf lagt ut vad han hade skrivit med fable1 (tror jag det var) i PM. Skrev även om att Jesus blev felaktigt bannad för att vara ett troll eller så.

 

Det är vad jag minns, sen så skrev han (antar jag) om något mer också, som jag inte minns isåfall.

Tror inte "radaridion" var den som postade inlägget, utan han bara svarade på det.

1. Raptomex har inte gett ut någon info alls, någon har använt någon säkerhetslucka och kommit över information från olika gruppforum som personen inte var med i, som moderatorernas egna forum. (Därav nedstängningen av sidan).

Där vi ibland för en dialog om passande personer till framtida modplatser, vilket personen verkar uppfatta som "modsen håller sina kompisar om ryggen".

2. Alla vet ju om att Jesus trollade. En hel del var inte relevant, så denne stängdes av för spam.

Redigerat av Draghon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Johnossi undrade visst vad det stog i den första tråden, genom PM:

http://forumbilder.se/images/1c0201024705Pc990.jpg

 

Minns inte texten riktigt men jag tror det var den tråden som var den första.

Det stog bland annat om att raptomex hade gett ut en massa information eller vad det var, sen så stog det om draghon (eller nico, minns inte) att någon av dem eller om det var båda att dem hade drivit med medlemmarna. Nico hade iaf lagt ut vad han hade skrivit med fable1 (tror jag det var) i PM. Skrev även om att Jesus blev felaktigt bannad för att vara ett troll eller så.

 

Det är vad jag minns, sen så skrev han (antar jag) om något mer också, som jag inte minns isåfall.

Tror inte "radaridion" var den som postade inlägget, utan han bara svarade på det.

1. Raptomex har inte gett ut någon info alls, någon har använt någon säkerhetslucka och kommit över information från olika gruppforum som personen inte var med i, som moderatorernas egna forum. (Därav nedstängningen av sidan).

Där vi ibland för en dialog om passande personer till framtida modplatser, vilket personen verkar uppfatta som "modsen håller sina kompisar om ryggen".

2. Alla vet ju om att Jesus trollade. En hel del var inte relevant, så denne stängdes av för spam.

 

Precis min mening. Han skrev har jag för mig att några hade bett om en moderator plats, och att vissa moderatorer hade sedan påpekat att dom har rekommenderat dessa som moderatorer. Nu minns jag inte några detaljer, men det var nog ingen tidsstämpel på citeringarna. Sedan förstår jag inte heller varför det inte skulle vara tillåtet att säga till någon att man har rekommenderat honom eller henne till att bli moderator. En rekommendation är en rekommendation, det är inte alls säkert att de kommer bli moderatorer när allt kommer omkring ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjena, det är 360Xbox.

Jag har en fråga: Vafan är det som händer?

 

För funkade inte sidan, bara dehär 403 skiten. Sen var mitt konto under "utredning". När det försvann och jag försökte logga in så funkade inte mitt lösenord eller användarnamn.

Jag kollade min mail och det stod att jag hade fått 2 varningar! WTF! Varför då? Vafan har jag gjort för att få 2 varningar?

 

Och nu är mitt lösenord något annat helt plötsligt så jag kan inte logga in på 360Xbox!

ADMIN, ändra tillbaka mitt lösenord till det de ska vara och ta bort mina varningar. Jag har inte gjort ett skit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjena, det är 360Xbox.

Jag har en fråga: Vafan är det som händer?

 

För funkade inte sidan, bara dehär 403 skiten. Sen var mitt konto under "utredning". När det försvann och jag försökte logga in så funkade inte mitt lösenord eller användarnamn.

Jag kollade min mail och det stod att jag hade fått 2 varningar! WTF! Varför då? Vafan har jag gjort för att få 2 varningar?

 

Och nu är mitt lösenord något annat helt plötsligt så jag kan inte logga in på 360Xbox!

ADMIN, ändra tillbaka mitt lösenord till det de ska vara och ta bort mina varningar. Jag har inte gjort ett skit.

Tja.. Dubbelanvändare är väl emot reglerna?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjena, det är 360Xbox.

Jag har en fråga: Vafan är det som händer?

 

För funkade inte sidan, bara dehär 403 skiten. Sen var mitt konto under "utredning". När det försvann och jag försökte logga in så funkade inte mitt lösenord eller användarnamn.

Jag kollade min mail och det stod att jag hade fått 2 varningar! WTF! Varför då? Vafan har jag gjort för att få 2 varningar?

 

Och nu är mitt lösenord något annat helt plötsligt så jag kan inte logga in på 360Xbox!

ADMIN, ändra tillbaka mitt lösenord till det de ska vara och ta bort mina varningar. Jag har inte gjort ett skit.

Tja.. Dubbelanvändare är väl emot reglerna?

 

Det är mitt brorsan acc, tror du jag skulle heta NintendoGuy med mening?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...