Fjeddo Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Vafan har ni gjort Ankgruppen osynlig för? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Har väl med att WASD är gruppledare antar jag, skulle nog tro att kattgruppen också är osynlig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Seriöst, kan dem inte bara radera trådarna som handlar om detta, istället för att göra hela GF osynliga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 De raderade inläggen som handlade om det i mitt gruppforum i chatt-tråden. Så de har de nog redan gjort. Vettesatan vad de håller på med just nu dock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Kanske är helt ute och cyklar, men jag tror de utreder saken... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Kanske är helt ute och cyklar, men jag tror de utreder saken...Kul. Eller inte. Det jag undrar är varför just Ankgruppen har blivit osynlig, i min grupp raderades endast inlägget med "säkerhetsläckan". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Antagligen för att ledaren av Ankgruppen (WASD) är i "utredningsgruppen" (Istället för medlem eller moderator) och därför blir det dolt forum? Eller att mods lurkar igenom alla trådar. :P (Ingen aning) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Kanske är helt ute och cyklar, men jag tror de utreder saken...Eftersom moderdatorerna tidigare har sagt att dom just håller på med en utredning så tror jag att du satte huvudet på spiken där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Kanske är helt ute och cyklar, men jag tror de utreder saken...Eftersom moderdatorerna tidigare har sagt att dom just håller på med en utredning så tror jag att du satte huvudet på spiken där. Du verkar ha lika stora problem som jag med att försöka stava till moderatorer :lol:. Det måste ju vara för att de utreder saken, varför skulle de då annars dölja ankgruppen (och antagligen kattgruppen). Undrar varför de gjort det dock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Nu vill vi ha update mods! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Kanske är helt ute och cyklar, men jag tror de utreder saken... Eftersom moderdatorerna tidigare har sagt att dom just håller på med en utredning så tror jag att du satte huvudet på spiken där. Du verkar ha lika stora problem som jag med att försöka stava till moderatorer :lol:. Det måste ju vara för att de utreder saken, varför skulle de då annars dölja ankgruppen (och antagligen kattgruppen). Undrar varför de gjort det dock. Har aldrig riktigt tänk på det, men där ser man. Moderatorer får det väl bli i fortsättningen då :P Lite off topic men sak samma.. Dom döljde väl ankgruppen bara för att WASD är admin i den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Asså WASD, lämnade ju KG för ungefär 11 dagar sen, så varför ska han bli bannad när han ens inte är med i KG? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg