Rammus Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Fixar musik och snackar i luren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 ska äta glass. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Har varit i skolan, skickat paket till inet så jag kan få min dator att funka snart, även så åt jag nyss jordgubbar med mjölk och socker :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Beställde hem en kebabpizza :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Beställde hem en kebabpizza :DÅh fan va gott, nu delar du me dig va? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Vaknade nyss. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Vaknade nyss. och jag kom nyss hem från 5 timmar träning... är på tennis läger med en polare vettni :D. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Tänkte hugga ved, men det ösregnar. Så jag viker origami i stället.Bästa fuska-inlägget jag någonsin läst. OnT; Satt precis på balkongen och drack en öl, roligt att se hur vädret går från soligt till molnigt på några minuter. Ska nog dra ut och gå en sväng, om inte träffa på några kompisar och sparka boll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Satt precis på balkongen och drack en öl, roligt att se hur vädret går från soligt till molnigt på några minuter. Ska nog dra ut och gå en sväng, om inte träffa på några kompisar och sparka boll. Och om dom inte är hemma tar du en till öl? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
max95 Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 jag har spårad en räv som tagit en höna... jag å en kompis var ute i ca 2 timmar i snår och diken. vi hade som tur var med en hund (min kompis morfars hund) som är champion i viltspårning ;) i sverige o norge med oss. alla jävla salmbärstörner har skrapat upp mina ben. de ser ut som två jävla morötter nu. ;) hunden fick en dusch eftersom att den hoppade ner i ett dike... måste ju hålla pälsen ren... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Beställde X-Men Origins Wolverine till Xbox 360 från Cdon.se. Kommer få det imorgon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Kollade på MotoGP från helgen, sen stack jag till en kompis och vi stack till skolgården där det var massa jävla ungar som kastade rönnbär på oss. Då började det störtregna så vi sökte skydd under ett tak och satt där en bra stund tills det slutade regna. Sen stack vi och köpte Coke, efter det våldgästade vi en annan polare som hängde med ut och tog en pommes tallrik på den lokala pizzerian. Sen stack vi tbx till skolan och stod under taket igen tills vi stack hem :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg