Fruktnystan Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 38,5 graders feber, förkyld, knarkat té. Kan det bli bättre? Snortat/injicerat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Idag har jag handlat: Havsfiske spö,rulle,450m flätlina,pilkar,våg,ringar,beteslås och Gulp Saltwater agn B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Badat för det mesta :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 En sammanfattning idag: Jag har ätit, annars har det bara vart datorn. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 (redigerat) Jag åt middag vid 10 på kvällen idag XD Redigerat 12 Augusti 2010 av zDi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Bråkar om huruvida fanfiction är en bra grej eller ej. Jag är "Skojar du med mig?"-sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 12 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Kollade på Alice in wonderland i vardagsrummet. Filmen.. mehh! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Kollade på Green Street Hooligans för 3:e gången idag. Fantastiskt bra film. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Har varit på sjukhuset och annars bara inte gjort ett skit på hela dagen, jävligt tråkigt -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Har varit på sjukhuset och annars bara inte gjort ett skit på hela dagen, jävligt tråkigt -.-Finns inget som är så trist som att inte ha något att göra på ett lov :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 åkt ring efter båt med min mammas kusin, vi satt fast linan med pinnar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 12 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 åkt ring efter båt med min mammas kusin, vi satt fast linan med pinnar :P Låter kul som fan, hur fort går båten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg