360Xbox Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 (redigerat) Här kan du skriva konstiga saker du har sagt när du har blivit arg när du har spelat. Några saker jag har sagt: "Men jävla ukelele hora!" "Jävla korvförsäljare!" "Uppblåsta satans kukmakare!" Och den bästa av dom alla: "Jävla satans banjospelande nazist!" Jag ba: "Wtf?" Efter jag sa dedär. Det är också många fler. Annars brukar jag inte svära så mkt när jag spelar, men dom flesta gångerna är när jag spelar MW2. Skriv några saker du har sagt! Redigerat 11 Augusti 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Du vill nog inte veta :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Blir aldrig arg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Vet inte om man får skriva såna grova meningar på fuska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Vet inte om man får skriva såna grova meningar på fuska...Man kan ju förvänta sig såna grova meningar om man kollar in en tråd som heter "Konstiga Saker Du Har Sagt När Du Har Blivit Arg" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 "Jävla analvåldtagna pippilångstrump på en korsning vid friskväderstorget" och en personlig favorit "Ditt jävla inavlade tjackluder, är du helt förvrängd i skallen?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 När jag spelar MW2 kan det bli såhär: ''Din jävla Pittsniffande råttfitta!'' eller såhär: ''Ditt helvettes jävla blockmongo!'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Egonballar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Jag brukar aldrig bli arg när jag spelar, det värsta jag sagt när jag spelar är väll typ "men jävla blocker" eller liknanade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Järnspikar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 MEN DITT EFTERBLIVNA FÖRBANNADE RYGGBÅLSFISKOLJEMARINERADEJARLSBERGSOSTBÅLSLUDER Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 "Din snemålade ladugårdsvägg!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.