Skurken Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Spelar inte så mkt, så kan inte bli arg på nåt spel. Dock har jag sagt många konstiga saker till personer. Ordet pung är en är en vanlig företeelse i de vanligtvis enordiga svordomsharangerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
max95 Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 så milt som: men vafaaan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Hahahaha, hörde bästa meningen idag. Körde mix, så plötsligt dog han så skrek han "Hans mamma heter Gunilla" =DDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 fan idag vart jag arg när min lowrider sprängdes på gta san andreas då skrek jag JÄVLA FITTIGA FITT BARN GÅ OCH KNULLA DIN FULA JÄVLA FITT MAMMA DIN JÄVLA HOR BARN oha.. well... har inte spelat spel på ett tag nu.. lirade dock alien swarm för några veckor sen med min kusin och vänner. skrek typ "din mammas fitta" när dom skjuter på en, men annars slår man bara till grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 ÄT DIN MAMMAS KUK FITTFAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Jag brukar inte bli så arg så när jag svär brukar det vara bara på skämt eller nått. Typ cp mango eller jävla dansk skit unge eller liknande xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Brukar mest hålla svordommarna inom mig. Känner jag att det blir för mycket så stänger jag bara av spelet. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.