Dezen Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 "Jävla vagina" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JespOL Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Har aimbot inställt på mw2 att starta samtidigt ;) P12 P12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Just nu är jag inte direkt kreativ längre. blir det gamla goda: "Din mammas fitta, jävla horunge, gå och gola med okan i länsmans din jävla kuksugare" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Just nu är jag inte direkt kreativ längre. blir det gamla goda: "Din mammas fitta, jävla horunge, gå och gola med okan i länsmans din jävla kuksugare" Skulle du inte dra från fuska :o? Iaf jag har sagt mycket konstiga saker, kommer inte ihåg nästan någon, skriver sen när jag säger nåt konstigt eller kommer ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 "Dirk" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 En annan klassiker är "Bash, bash, bash, dunk, dunk, dunk". Vad jag gör där får ni tolka själva B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 En annan klassiker är "Bash, bash, bash, dunk, dunk, dunk". Vad jag gör där får ni tolka själva B) lol :D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Just nu är jag inte direkt kreativ längre. blir det gamla goda: "Din mammas fitta, jävla horunge, gå och gola med okan i länsmans din jävla kuksugare" Skulle du inte dra från fuska :o? Iaf jag har sagt mycket konstiga saker, kommer inte ihåg nästan någon, skriver sen när jag säger nåt konstigt eller kommer ihåg. jag väntar fortfarande på att bli bannad. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 "Jag är inte arg" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 "Nee vafan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 "Dra ditt pepparn' växer DITT SNEBILDADEFISKRYGGSBÅLANSIKTE" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 "Tyska jävla äckel svin!" "Japanska jävla bögar!" CoD 5 WaW :) Annars är det bank på tangentbordet. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.