Muggebigge Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Hej! hur många sporter har du hållit/håller på med? jag har: fotboll, pingis, simning, basket och barn gympa :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Fotboll, handboll, host* ridning och skytte Skytte är det jag håller på med nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Switch Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 (redigerat) Fotboll, klättring, innebandy, skytte, ishockey, orientering och skateboard. Just nu åker jag skateboard. EDIT: Kom på en till sport som jag har hållt på med. Redigerat 17 Augusti 2010 av SKATEFORLIFE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 16 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Fotboll, klättring, innebandy, skytte, ishockey och skateboard. Just nu åker jag skateboard.man ser på dit namn att du gillar skateboard :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Fotboll, Judo. Höll nyss på med Judo, vete fan om jag ska fortsätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Fotboll och ishockey. Ska nog sluta i hockey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Simmar nu, har hållit på med fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Fotboll, Judo. Höll nyss på med Judo, vete fan om jag ska fortsätta. Övergå till BJJ, finns ingen bättre liggande kampsport än det. Fotboll, Innebandy, Karate, Thaiboxning.. Håller på med thaiboxning nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Fotboll och fickpingis :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Fotboll, Innebandy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Switch Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 (redigerat) Fotboll, klättring, innebandy, skytte, ishockey och skateboard. Just nu åker jag skateboard.man ser på dit namn att du gillar skateboard :D Ah jag vet. :P Redigerat 16 Augusti 2010 av SKATEFORLIFE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Pingis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.