iPanda Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Har hållt på med innebandy, fotboll, korgboll, handboll & tennis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Har hållit på med fotboll, simning, friidrott och innebandy. Jag spelar trummor nu(Om det räknas) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 för spelade jag fotboll,karate,nu går jag på simmning och ska börja på antingen basket,fotboll eller yoga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Har gått i Quad, Cross, Innebandy. Nu gymmar jag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Simmade när jag var typ 6/7 spelade fotboll i nån grej som var i en vecka. spelade tennis 1/2 gånger i veckan halva sommaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Fotboll, klättring, innebandy, skytte, ishockey, orientering och skateboard. Just nu åker jag skateboard. EDIT: Kom på en till sport som jag har hållt på med. Det var svårt att gissa :lol: men jag har spekat ishockey, basket och pingis men nu spelas det tennis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Lirade fotboll i åtta år. Badminton en dag. Simning två år. Badminton ett halvår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Har hållt på med skytte, fotboll och brottning. Nu går jag på boxning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Friidrott i ca 3 år, sedan handboll i 5 år. Ingen sport för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 September 2010 Rapport Dela Skrivet 25 September 2010 Har börjat med BJJ (Brasiliansk Jiu-Jitsu) och det är jävligt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 25 September 2010 Rapport Dela Skrivet 25 September 2010 Pingis,tenis och dans. Håller forfarande på med dans,ska börja på boxning,har äntligen lyckats övertala mina föräldrar :D Boxning <3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 25 September 2010 Rapport Dela Skrivet 25 September 2010 Har börjat med BJJ (Brasiliansk Jiu-Jitsu) och det är jävligt kul.Var går du någonstans? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.