Mezox Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 (redigerat) Star Wars episode III :o Redigerat 28 Augusti 2010 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Gran Torino. Gran torino.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Gran Torino. Gran torino.. Grand Rhino... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Braveheart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Jag är så jävla dum. :( Jag radar upp film på film, och så glömmer jag min absoluta favoritfilm, Falling Down. Det blir knappast sorgligare än så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 (redigerat) Farsan.... När dem avlidar hunden. enda gången :) Redigerat 2 September 2010 av luigi99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 lejonkungen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 lejonkungen :( Lejonkungen slutar väl bra. Scar dör och Simba blir kung. :huh: Fast när Mofasa dör gråter jag typ varenda gång :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Star Wars episode III :oHela den filmen är sorglig :(Jag skulle nog säga the green mile. Dock är inte slutslutet så sorgligt som en del andra delar av filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 7 September 2010 Rapport Dela Skrivet 7 September 2010 The Road... Den mest deprimerande filmen jag har sett... Fyfan säger jag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 8 September 2010 Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 Vad handlar den om? Såg trailern, men fattade inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 8 September 2010 Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 Vad handlar den om? Såg trailern, men fattade inte riktigt. Far och son försöker överleva i en värld där mänskligheten står på branten till utrotning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.