Poesi Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 helt klart första Pokemon filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Dr. Strangelove eller: Hur jag slutade ängslas och lärde mig älska bomben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Seriöst, ingen som sett Crash här? Den fick mig fan att gråta :cTell me 'bout it.Handlingen då, inga spoilers! Har för mig att jag sett den, eller åtminstone lite av den. Känner igen namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Seriöst, ingen som sett Crash här? Den fick mig fan att gråta :cTell me 'bout it.Handlingen då, inga spoilers! Har för mig att jag sett den, eller åtminstone lite av den. Känner igen namnet. Men läs summeringen på Wiki då :/ Kom på att Se7en är rätt jävla sorglig/deprimerande också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Seriöst, ingen som sett Crash här? Den fick mig fan att gråta :cÄh, så sorglig var den inte ;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Jag fällde tår till Green Street Hooligans. Och lejonkungen, fyfan när han trillar ner för klippan :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Ja, vilket är det sorgligaste slutet du har sett? Själv tycker jag American History X. Samma, när han blir skjuten där i slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 (redigerat) Bara jag som nämnt Dr. Strangelove verkar det som. Kan det bli ett mer sorgligt slut? USA släpper ju 30 atombomber över Sovjetunionen som gör att hela världen går under. Redigerat 21 Augusti 2010 av GZT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Inget filmslut som har nämnts tidigare kommer i närheten av slutet i Schindler`s List. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Första Pokemon filmen hela vägen, man satt ju och grät i flera timmar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 (redigerat) Den jag kommer på nu är The Guardian. Q.Q Redigerat 22 Augusti 2010 av Satisfaction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Såg No Country for Old Men för första gången igår (ja, jag vet att jag suger). Sorgligt och deprimerande som fan. Fast liksom coolt ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.