Hoppa till innehåll

Låsningar Av Trådar - Lite För Överdrivet?

RUUMPA

Rekommendera inlägg

Tycker att moderatorerna har blivit ännu lite "segare" på senaste tiden. Men det kan ju vara att de är upptagna med säkerhetsläckan?

Oftopic: Ni kan ju alltid joina Andra delen av Fuska om ni vill göra lite halvseriösa trådar som moderatorerna låser på övriga fuska. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 87
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Tycker att många inlägg då dem bumpar trådar är rätt onödiga här, men jag såg ett seriöst inlägg, som egentligen bara var 2 månader sedan någon postade i den. Visst, 2 månader är kanske mycket men det är väl bättre än att skapa en ny tråd egentligen..?

http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...p;#entry1799714

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker att många inlägg då dem bumpar trådar är rätt onödiga här, men jag såg ett seriöst inlägg, som egentligen bara var 2 månader sedan någon postade i den. Visst, 2 månader är kanske mycket men det är väl bättre än att skapa en ny tråd egentligen..?

Jo, men den där tråden var la inte så seriös? Och den hade inte kommit någonstans.

Men det där var en "bra" dump.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bra bump - "Jag har samma problem men testat allt som står i tråden, vad finns det annars att göra?"

Skapar: För det första så slipper man en till tråd om samma ämne, för det andra så slipper man att de 10 första kommentarerna blir exakt samma som de i den andra tråden.

Dålig bump - Att gräva fram ett dött ämne med saker som inte ens är aktuella. "Här är en avatar, vet att den är 10 år sen men vafan gief 100fm :P PP pP pP ppP p"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Läste att det skulle komma fler moderatorer :wacko: ...

Ja, vad jag förstog så skulle det egentligen kommit för ett tag sedan, men det var någon som gjorde ett intrång eller vad det nu än heter, så att det blev uppskjutet. Har för mig att admin skrev i en tidigare tråd att det kommer hända vid julen istället nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, vad jag förstog så skulle det egentligen kommit för ett tag sedan, men det var någon som gjorde ett intrång eller vad det nu än heter, så att det blev uppskjutet. Har för mig att admin skrev i en tidigare tråd att det kommer hända vid julen istället nu.

JUL?!

Vad ska dom göra under tiden då som tar en jävla massa tid?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JUL?!

Var det inte så att Admin skulle göra en anmälan?

Sådana saker tar tid har jag förstått.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JUL?!

Var det inte så att Admin skulle göra en anmälan?

Sådana saker tar tid har jag förstått.

Det gör det säkert, men det borde inte ta 4 månader.

Dom skulle låsa upp tråden om "Intrånget" och ge oss mera information, när dom hade fått information själva.

Verkar dock inte som att vi får veta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...