Skurken Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Vart i skolan från 11.20 till 13.00. Vi skulle åkt och campat i tält men p.g.a vädret så blev det inget. Vi fick gå en poäng promenad och fika Coke och Kanelbulle. Fifan vad gett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Varit i skolan, även fixat med datorn vi fick i skolan lite idag. Fick den igår men kommer på saker att ha hela tiden :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Varit i skolan, även fixat med datorn vi fick i skolan lite idag. Fick den igår men kommer på saker att ha hela tiden :P.Vad är det för ngn? Vi fick en: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=592622 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Skola + träning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 (redigerat) Varit i skolan, även fixat med datorn vi fick i skolan lite idag. Fick den igår men kommer på saker att ha hela tiden :P.Vad är det för ngn? Vi fick en: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=592622 Vi fick en: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=627260 De bytte även ut batteriet från ett 55 wattimmars-batteri till 93. Även en mus + datorväska. Kollade skillnaden på alla dem och såg att den största skillnaden var att din hade 2 usb 3.0 portar och 2 usb 2.0, vi hade bara 4 usb 2.0. Samma hårddiskstorlek, din hade bättre grafikort. --- Inte gjort så mycket mer idag, fixat ännu mer med datorn :P Redigerat 25 Augusti 2010 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 gjorde en tenta i skolan klockan 8.30. var hemma 10.30. sov tills nu. oh yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Skola Åka till Linköping Handla skor i Linköping Äta på Mcdonalts Kolla på Ikano huset Hem Dator Duscha Dator Så har dagen varit :) Orkar inte gå in på detaljer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Slutade 12.45 idag,men du spelas det skate 3 och äts Pihlaja<3 Sen är det fotbolls match... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 lirat css hela dan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Nu har jag de 3 säsonger jag köpte av How I met your mother (2-4). Ska väl se 1 avsnitt av det. Sen imorgon ska jag ta hem matteboken, vi ska göra 71 sidor till 30 september tror jag, i Matematik A. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Nu har jag de 3 säsonger jag köpte av How I met your mother (2-4). Ska väl se 1 avsnitt av det. Sen imorgon ska jag ta hem matteboken, vi ska göra 71 sidor till 30 september tror jag, i Matematik A. :( Matte A är ju sjukt enkelt =D Har varit i skolan idag, nu ska jag plugga italienska, spanska, franska, samhälle och historia ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.