360Xbox Skrivet 22 September 2010 Rapport Dela Skrivet 22 September 2010 Läste denna artikel http://www.unt.se/tierp/pojke-ihjalkord-av-lastbil-1048820. Han som dog hade jag som kompis på Xbox Live, men inte den som var med honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 22 September 2010 Rapport Dela Skrivet 22 September 2010 Skola, fick reda på att de va "ta på någons rumpa-dagen" av en brud som bara kom o smällde mig på röven xD Fick även se på en två timmars film sista lektionen. Najs B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nicky Skrivet 22 September 2010 Rapport Dela Skrivet 22 September 2010 Smexigt. Har själv haft en helt okej dag med skola, fotboll, och nu TV med glass ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 22 September 2010 Rapport Dela Skrivet 22 September 2010 dagsverk, deppat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 September 2010 Rapport Dela Skrivet 22 September 2010 Paraoat och varit på slottskogsobservatoriet i göteborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 September 2010 Rapport Dela Skrivet 23 September 2010 Hade sovmorgon, var därefter i skolan från 12:30 till 15:30 och gjorde ingenting, förutom att vi hade skolfoto nån gång däri också. Nu sitter jag och lackar ur på att KHR-kapitlen laddar så jävla långsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 23 September 2010 Rapport Dela Skrivet 23 September 2010 skola, bollklubb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 September 2010 Rapport Dela Skrivet 23 September 2010 Läste denna artikel http://www.unt.se/tierp/pojke-ihjalkord-av-lastbil-1048820. Han som dog hade jag som kompis på Xbox Live, men inte den som var med honom. fungerande länk:http://www.unt.se/nyheter/pojke-ihjalkord-...20-Default.aspx Idag har jag varit ledig ifrån skolan, börjar lite senare imorgon också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 23 September 2010 Rapport Dela Skrivet 23 September 2010 Skola, några läxor, sett på hockey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 23 September 2010 Rapport Dela Skrivet 23 September 2010 Repat med bandet. Svettigt blev det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 23 September 2010 Rapport Dela Skrivet 23 September 2010 skola, beställt ipod touch Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 24 September 2010 Rapport Dela Skrivet 24 September 2010 Skola, fick reda på att de va "ta på någons rumpa-dagen" av en brud som bara kom o smällde mig på röven xD Fick även se på en två timmars film sista lektionen. Najs B) Skola, spelet, käkat, film, brud snart! B) Haha, "rumpa-dagen" så BÄST, vet inte hur många jag har tagit på idag, utan en smäll! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.