DubbelD Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 Skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 Sjuk och sett på Animal Planet. Håller på att ladda ner The Sacrifice till L4D2 just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 Skola, Gitarr lektion, Cod, Middag, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 7 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 Först åt jag frulle sedan gick jag till bussen som var tio minuter försenad. Sedan så väntade jag på tåget i ytterligare tio minuter. Allt pga av något växelfel... Avgå Sl! Sedan gick jag till skolan,var där,åkte hem och nu skriver jag det här. Svettig dag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 Mardrömslik friluftsdag i regnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 Mardrömslik friluftsdag i regnet. Samma här fast vi hade orientering fast det hade regnat. Blev lite sur när jag inte hittade en kontroll så jag sparkade på ett träd, och vips så fick jag massor av regn på mig <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 7 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 Har vart i skolan. Sen har jag suttit vid datan/360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 7 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 Gått i skolan, lirat bas och sitter och får nervsammanbrott eftersom jag inte har en jävla aning om jag ska ha Intel eller AMD på min nya dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 7 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 kul och var på skolan 8 och får reda på att man börjar 10 -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 kul och var på skolan 8 och får reda på att man börjar 10 -_-Inget i jämförelse med att gå upp klockan 6, ta bussen kl 7.00, är i skolan 07:30 och sedan vänta en timma inne i klassrummet på att en lärare kommer in och berättar att man är ledig. Vänta sedan ytterligare 1.5 timma på en buss hem. true story. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 kul och var på skolan 8 och får reda på att man börjar 10 -_-Inget i jämförelse med att gå upp klockan 6, ta bussen kl 7.00, är i skolan 07:30 och sedan vänta en timma inne i klassrummet på att en lärare kommer in och berättar att man är ledig. Vänta sedan ytterligare 1.5 timma på en buss hem. true story. TrevligtOnt: Vakna en halvtimme senare idag så man hade tjugo minuter på sig att käka,borsta tänderna mm och klä på sig. Det blev att springa till bussen.Och både bussen och tåget gick i tid idag,vadfan har hänt sl??!! Sedan så gick jag i skolan och åkte hem och nu sitter jag här,är jäkligt sugen på något nytt spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fiskemast Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 (redigerat) försov mig så hann inte äta frukost, jobbar... och senare kommer en kille med ett kylskåp, finally och ikväll blir det ekonomiskt och stanna hemma och kolla på film med vännen, på måndag får jag mina pengar från postalgold.se där jag sålde guldhalsbandet! Redigerat 12 Oktober 2010 av fiskemast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.