Raptomex Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Inte gjort så mycket idag. Lekt med hundarna, spelat dator, gjort middag och övningskört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Inte gjort så mycket idag. Lekt med hundarna, spelat dator, gjort middag och övningskört. Körde du in i nått kul då? Spelat MW2 rätt mycket idag, meckat lite i garaget etc. Ska nog kolla på skräckfilm nu på Halloween (okej, jag vet inte riktigt om halloween är idag?). Tips på nån schysst rulle? Inte typ som SAW, mer mentalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Gick upp sju idag, har varit på loppis och sålt en massa skit, dock så kollade jag på film i min wildfire så lite kul hade jag iallafall. Kom hem vid fem och har surfat runt sedan dess, har även ätit middag, idag bjöds det på chili con carne MUMS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Blivit rånad på en femtiolapp *Yey* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Blivit rånad på en femtiolapp *Yey*Hur fan gick det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Håvat in guldstjärnor på Bc2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Blir väckt kl.07.00 eftersom jag ska åka och fiska regnbåge med min farsa och och hans kompisar.Kommer hem vid 17.00,slöar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Blivit rånad på en femtiolapp *Yey*Hur fan gick det till? Hade inget mer =DDem stog utanför konsum och frågade om jag hade pengar :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Nä, inte så mycket...Bara lönnmördat vakter i Assassin's Creed 2 till DS Lite... :evil: :blink: :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 10/30/2010 Bytt CPU kylare, jublat efter fotbollsmatch Milan-Juventus. Skrapade fram 1100kr genom Lången Svenska Spel. En perfekt dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 (redigerat) Vaknat hoppat in i bilen åker till Avesta. Redigerat 31 Oktober 2010 av eXtremE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Vaknade runt 14:00 Åt frukost Spelade Åt middag Spelade till typ 19:30 Gick ut och var med min flickvän Kom hem runt 20:30 Jag har suttit vid datorn och min flickvän har spelat Red Dead, och jag har märkt att hon är bättre än mig på det. :S Just nu sitter hon fortfarande och spelar, och jag sitter fortfarande vid datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.