Rammus Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Varit hos en polare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 var lite sjuk igår och idag så jag har bara slappat, sett slut på säsong 2 av How I met your mother. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Uppsala hela dan, köpt ny mobil, kläder etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Huggit en helvetes massa ved och bråkat med min laptop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 träffat en tjej från fyllan, varit hos polaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Fett gett. Jag blev helt borta av morfinet när jag opererade ryggraden. :D Och drömmarna sen! Wooaa! Lol, när jag fick morfin fick jag också en överdos D: Drömde om rosa elefeanter på blåa moln och att pokémon existerade med tvisten att vi människor var själva pokémondjuren xD Inte lätt att vara tio år ibland... Hörde dessutom om en kille som drömt att han åkte balder om o om igen, när han vaknade rage:ade han och sa att han inte hann åka femtio gånger! F.ö så har jag idag kollat Blåvitt(<3) och one tree hill samt pluggat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Har inte gjort ett skit... Sämst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Har inte gjort ett skit... Sämst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Idag är är det skola, och jag känner mig sjuk. Jag måste dock annars kommer jag komma efter så :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 träffat en tjej från fyllan, varit hos polaren. :ph34r: Igår måste jag väl skriva isf. klockan är 8.. Spelade typ cod hela dan. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Vaknat och frysit ihjäl mig. Sen stängde jag fönstret och startade datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Har naturkunskap, sitter och leker med min iphone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.