GamesDean Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 (redigerat) Vaknade nyss,frös ihjäl och sedan visade sig att jag hade 38.8 graders feber... Så nu knarkar jag alvedon och vitaminwater... Redigerat 31 Augusti 2010 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Vaknade nyss,frös ihjäl och sedan visade sig att jag hade 38.8 graders feber... Så nu knarkar jag alvedon och vitaminwater... Fett skönt att vara hemma.. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Jag har öroninflammation så jag drar te doktorn 09:30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 (redigerat) Jag har öroninflammation så jag drar te doktorn 09:30Inte kul, har haft det 12 gånger så jag vet hur det känns... Lycka till! Redigerat 31 Augusti 2010 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 (redigerat) Vaknade nyss. Är hemma ifrån skolan.. Har ont i halsen och är hes. Snart blir det mitt älsklings spel MODERN WARFARE 2! Redigerat 31 Augusti 2010 av juniorjesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Vaknade 6.45 för att de dragit in sovmorgonen som egentligen skulle vara fram till 11.50, men nää vi ska lyssna på röstkåta politiker istället. Sen visar det sig att de inte kommer att komma. Då har man gått upp tidigare i onödan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Snart blir det mitt älsklings spel MODERN WARFARE 2!USCH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Jag ska magntet rönkas ´kl 3 idag, för att se om dom ska operera bort ben bitar i knät eller inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 (redigerat) Spelat Modern WarFail 2 Fy fan va sur jag blev! Slog en gång på datorn :o Redigerat 31 Augusti 2010 av juniorjesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Kollat klart one tree hill säsong 3, sett två på säsong 4 och sedan dess knäckte jag internetkoden så lirar Mario Kart mot andra över världen nu sedan 30 minuter =) Life's good. OCH ja, jag är sjuk, ska ta alvedon nu. tjoflöjt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Vaknade nyss,frös ihjäl och sedan visade sig att jag hade 38.8 graders feber... Så nu knarkar jag alvedon och vitaminwater... Fett skönt att vara hemma.. :lol: Nej, det är det inte. Man hamnar så efter då, iaf här i Gymnasiumet :(. Har varit sjuk och gått till skolan (jag har inte varit jättesjuk precis, men sjuk). Tog en jävla massa alvedon, hostmedicin, fishermans, strepsils osv :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Skulle hoppa över en hög jävla grushög idag. Vad jag inte visste var att det stod en släpkärra på andra sidan. Cykeln åkte in under kärran och jag fick ett jack i benet. Byxorna gick sönder också :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.