RUUMPA Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Är sjuk, så har bara varit hemma och gameat. B) That's the real deal. ;) Nja, har varit i skolan och ska nog bara sova ut hela helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BajenGamer Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Skolan sedan käkat chips framför datan ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Sitter o leker med min Wildfire. Man kan sitta o bläddra Market i timmar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 (redigerat) Är jätteförkyld, men var hardcore och gick till skolan ändå B) Lyckades nyss beställa fem fina skivor från Ginza, också. Rea ftw. Redigerat 3 September 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Är jätteförkyld, men var hardcore och gick till skolan ändå B) Lyckades nyss beställa fem fina skivor från Ginza, också. Rea ftw. Hardcore! Vadå för skivor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Är jätteförkyld, men var hardcore och gick till skolan ändå B) Lyckades nyss beställa fem fina skivor från Ginza, också. Rea ftw. Hardcore! Vadå för skivor? Porcupine Tree, Pink Floyd, Tool och The Project Hate MCMXCIX. Goa grejer, förhoppningsvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 (redigerat) Skola i två timmar, sen in till stan för att köpa bräda och slutligen skateboarding i runt fem timmar, med en del avbrott naturligtvis. Redigerat 3 September 2010 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Skola i två timmar, sen in till stan för att köpa bräda och slutligen skateboarding i runt fem timmar, med en del avbrott naturligtvis. Hur känns det att du gått i konkurs? Jag har byggt en hel skateboardramp etc. Och nu har jag tröttnat. Får hoppas på att det bara är vädret! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Inte kul när folk som är sjuka går till skolan och smittar ner alla imo xD Har varit hemma som resten av veckan pga mitt cp knä :D :D får se resultatet från magnetkameraskiten på måndag. Hoppas jag får opereras då slipper jag skolan ännu längre (lol) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tok Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Inte kul när folk som är sjuka går till skolan och smittar ner alla imo xD Har varit hemma som resten av veckan pga mitt cp knä :D :D får se resultatet från magnetkameraskiten på måndag. Hoppas jag får opereras då slipper jag skolan ännu längre (lol)finns risk att operationer kan fuckas upp totalt, om det är dåliga läkare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Fick hjälpa läraren att undervisa klassen i NO. Jag som trodde jag var trögast i klassen var tydligen den ända som förstog uppgiften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Inte kul när folk som är sjuka går till skolan och smittar ner alla imo xD Har varit hemma som resten av veckan pga mitt cp knä :D :D får se resultatet från magnetkameraskiten på måndag. Hoppas jag får opereras då slipper jag skolan ännu längre (lol)finns risk att operationer kan fuckas upp totalt, om det är dåliga läkare. Nej då :P eller det kanske gjorde det förra gången för dom sa att dom hitta en gammal lös benbit i knät, men dom opererade ju bort dem för två år sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.