TuggaBananWTF Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 (redigerat) Var på simhallen Redigerat 20 Augusti 2010 av FlyawayChief Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Skola och lekt med august och helga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Vart ute med lite grabbs och flicks. äta, dra ut snart igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 blivit plågad med att skriva en 2sidors uppsats på engelskaJa, fy. Hela två sidor. Jag har beskådat en minst sagt intressant karneval under dagens lopp. Det enda värt att nämna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Jag har sålt mitt wow acc till en kille för 1000 spänn. :S Sedan har jag köpt lite godis/läsk/chips till lotr(som jag kollar på just nu). Varit ute med polare och cyklat lite. D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Våldgästat en kompis och tömt hans kylskåp, ätit hamburgare nere på grillen med polarna och tagit bort en luftrestriktor och bytt munstycke på polarens moped. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Köpt nya högtalare (PSB Alpha B1) och promenerat lite. Jädrar vilket bra ljud det blir med stereon nu, inget Siba-skit direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Denna tråd kommer bli låst som min likadana och A1exander's. Har inte gjort nåt speciellt, Typ suttit här och på PS3:n hela dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 20 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Denna tråd kommer bli låst som min likadana och A1exander's. Har inte gjort nåt speciellt, Typ suttit här och på PS3:n hela dagen. Vet... Fattar inte varför? Visste inte att du hade gjort en likadan tråd tidigare ;) Iallafall har fixat en hemlig grej :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Vart i stan hela dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 har varit i skolan och blivit plågat att skriva en uppsats på 2 sidor på engelska men nu ska jag chilla och titta på Jackass film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 har varit i skolan och blivit plågat att skriva en uppsats på 2 sidor på engelska men nu ska jag chilla och titta på Jackass film Om du är smart så tar du bara lite text ifrån Google och skriver om det lite. Själv så har jag städat bilen och lagt golv på vinden. Ett jävla slitande med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.