FreaxxD00d Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 Bajsat åtminstone 4 ggr och spelat wow xDDDDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 Har varit sjuk och inte gjort ett skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 Idag har jag bara varit i skolan och lirat Medal of Honor European Assault på PS2 :lol: . Men vänta...Det kommer mer! Läste,Spelade DS, åt mat...Sitter just nu och käkar Grillchips från OLW samt dricker lite Cola ;) , och sist men inte minst!... Lägger av stora Cola-rapar! :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Varit i skolan + på stan. Skottat snö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 hemma och luggit i sängen idag igen, spytt 1 gång. Feels good. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Legat mest i sängen,är sjuk :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Tråkat, och skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Skolan. Varit med en kompis och gjort PB (Personbästa) i snitt och singel på Rubik's kub 3x3x3. Snitt: 36.78 Singel: 28.62 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Idag har jag bara varit i skolan och lirat Medal of Honor European Assault på PS2 :lol: . Men vänta...Det kommer mer! Läste,Spelade DS, åt mat...Sitter just nu och käkar Grillchips från OLW samt dricker lite Cola ;) , och sist men inte minst!... Lägger av stora Cola-rapar! :D :DVill också vara P11 och kunna ha tid med sånt.. >.< 1. Skola 2. Läxor 3. Plugga till prov. 4. Logga in här. 5. Musik. En P13ons tråkiga dag :[ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Varit i skolan, fixat prao till nästa vecka, spelat Gta 4. Inte så mycket mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Idag har jag bara varit i skolan och lirat Medal of Honor European Assault på PS2 :lol: . Men vänta...Det kommer mer! Läste,Spelade DS, åt mat...Sitter just nu och käkar Grillchips från OLW samt dricker lite Cola ;) , och sist men inte minst!... Lägger av stora Cola-rapar! :D :DVill också vara P11 och kunna ha tid med sånt.. >.< 1. Skola 2. Läxor 3. Plugga till prov. 4. Logga in här. 5. Musik. En P13ons tråkiga dag :[ Dom där två åren mellan 11-13 förändrar en verkligen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Har varit i Umeå, kollade efter ett Xbox 360 Slim 250GB i El-Giganten, OnOff och MediaMarkt. Det var slut överallt. Min pappa köpte ett Ps3 i El-Giganten och när jag kom hem beställde jag ett Slim från Komplett. Det jag har gjort idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.