knark Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 2 sidor? Nobeluppsats på G eller? OnT: Streetat med en poolare på mtb :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 har varit i skolan och blivit plågat att skriva en uppsats på 2 sidor på engelska men nu ska jag chilla och titta på Jackass film Om du är smart så tar du bara lite text ifrån Google och skriver om det lite. Själv så har jag städat bilen och lagt golv på vinden. Ett jävla slitande med andra ord. Ja... smart ja? :huh: Själv så håller jag på att ta ur växellådan ur min bil (epa). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Ja... smart ja? :huh: Själv så håller jag på att ta ur växellådan ur min bil (epa). Bygger du epa? Vad är det för bil? Jag och farsan funderade på att bygga en, en sen kom det fram att farsans svåger hade en A-traktor stående. En Merca! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Åkt moppe och rökt vattenpipa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Försökt få en moppe att fungera igen, tror dock att katalysatorn är igentäppt:/ inget jag hoppats på:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Jag minns fan inte vad jag har gjort i dag... Jo just ja! Varit hos farmor, sen spelat dator, sen såg ja på Pluto Nash på 6:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Nyss vaknat och har huvudvärk :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Vaknat, men igår gick jag i skolan sen meka jag med moppen lite :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 (redigerat) Ja... smart ja? :huh: Själv så håller jag på att ta ur växellådan ur min bil (epa). Bygger du epa? Vad är det för bil? Jag och farsan funderade på att bygga en, en sen kom det fram att farsans svåger hade en A-traktor stående. En Merca! Japp hlr på o bygger epa! Det är någon pickup, vet inte riktigt vad den heter. Postar bild på den iaf! Den ska lackas svart, originalflaket ska på och nya däck/fälgar. http://i34.tinypic.com/aufskj.jpg Lol, inuti. Ska köpa 2 st stolar sen istället! http://i33.tinypic.com/30112ds.jpg Och ja, basen dunkar på som uta helvette i ett så litet utrymme. Redigerat 21 Augusti 2010 av a1exander Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Epor har inte byggts sedan 75,så du bygger väll en a.-traktor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Arbetat på låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 fixade en låt till en kompis! http://www.youtube.com/watch?v=XzIdWnguB_U...EDF&index=3 där har ni den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.