Proccito Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Gick upp vid 8-8:30 Åkte till körskolan för att gå på Teori-lektionen för moped kom hem vid 17:00 Sedan spelar jag lite fram till nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Vaknade 06.00, var skit-trött och kunde inte somna om Satt vid datorn till 16:00, sen åt jag pizza Suttit vid datorn sen dess Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Vad har man gjort idag då.. Har spelat pingis, tvättat, spelat dator, gjort middag och övningskört. Blir bara bättre och bättre med att koppla. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Vart i borås och hjälpt kusinerna att flytta, sen så kom jag hem och såg Skruf tranbär 20dosor för endast 200kr, köpte ju dirr och la in en direkt i läppen, GOTT! Nu sitter jag och ser snygg ut i mina glajjor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Vad har man gjort idag då.. Har spelat pingis, tvättat, spelat dator, gjort middag och övningskört. Blir bara bättre och bättre med att koppla. B) Pröva att lägg i typ 5ans växel eller något, sen trycker du ner bromsen och varvar upp motorn. Sen släpper du kopplingen sakta. Sen står du så i ca 3-4 minuter och glöm inte att filma det och lägga ut på youtube :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 (redigerat) Vad har man gjort idag då.. Har spelat pingis, tvättat, spelat dator, gjort middag och övningskört. Blir bara bättre och bättre med att koppla. B) Pröva att lägg i typ 5ans växel eller något, sen trycker du ner bromsen och varvar upp motorn. Sen släpper du kopplingen sakta. Sen står du så i ca 3-4 minuter och glöm inte att filma det och lägga ut på youtube :P Typiskt noobs som slirar på kopplingen när dom ska burna^ femans växel...? Vore det inte bättre att använda sig av ettans växel om man ska bränna gummi på det sättet? Sen när det har släppt loss på ettan så drar man i tvåans växel och fortsätter ligga på höga varv. Du är okunnig inom detta område så sluta ljug för Rapto om hur man ska göra. Redigerat 1 November 2010 av Progressive Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Va i h*lvette? Ska han slira sönder kopplingen också? Har städat idag, inte gjort så mycket mer! <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 2 November 2010 Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 Vaknade vid 05:00 på morgonen, inte likt mig. Slappat och varit ute idag, förväntar mig en vild-kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 3 November 2010 Rapport Dela Skrivet 3 November 2010 Skola ( :evil: ) Kom hem, glodde på tv spelade RuneScape (inte så kul längre) glodde Ännu mer på tv, spelade DS Lite sitter nu på fuska.se och undrar vad fan man ska göra i helgen, ska käka nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
acepod1337 Skrivet 3 November 2010 Rapport Dela Skrivet 3 November 2010 Vakna kl 10 gick upp spela rs i 4-5 timmar sen spela jag dota och va inne i fuska forumet och nu ska jag spela dota och kl 4 ska jag sova Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 Varit på Sveriges första spelmässa, "gamex". Känner mig lita lagom nördig, men man fick iaf se massor med nya spel, + så fick man en jävla massor med gratisgrejor. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 Varit på Sveriges första spelmässa, "gamex". Känner mig lita lagom nördig, men man fick iaf se massor med nya spel, + så fick man en jävla massor med gratisgrejor. =D Vad för gratisgrejor :o Idag har jag: Gått upp ca 11. Ätit frukost Spelat ps3 Ja.. där var väl min dag idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.