RUUMPA Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Är i behov av Spotify. En invite skall det vara. Någon som har en invite som ligger på hyllan och som kan tänka sig ge mig en? (Om ja, skicka PM). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Spotfiy går väl att fixa gratis nu? Står så iallafall när man länkar en länk på facebook.. "Dont have spotify" Go to spotfiy.com and get it for free". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Är i behov av Spotify. En invite skall det vara. Någon som har en invite som ligger på hyllan och som kan tänka sig ge mig en? (Om ja, skicka PM).Duger inte Spotify Open? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Spotify är gratis för folk i Storbritannien, använd en proxy och bli medlem gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Spotify är gratis för folk i Storbritannien, använd en proxy och bli medlem gratis.Det är gratis överallt, kolla sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Spotify är gratis för folk i Storbritannien, använd en proxy och bli medlem gratis.Det är gratis överallt, kolla sidan. Spotify open, ja. Open is a free version of Spotify. It’ll give you a mouth-watering taste of the full Spotify experience. For 20 hours every month, you’ll have unrestricted access to over eight million tracks and albums. Stream anything you like. It’s like surfing music, you’ll love it. With Spotify Open, you can create playlists, share music with friends and listen to 20 hours of their music for free too. Skulle räcka i ett par dagar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Spotify är gratis för folk i Storbritannien, använd en proxy och bli medlem gratis. Det är gratis överallt, kolla sidan. Spotify open, ja. Open is a free version of Spotify. It’ll give you a mouth-watering taste of the full Spotify experience. For 20 hours every month, you’ll have unrestricted access to over eight million tracks and albums. Stream anything you like. It’s like surfing music, you’ll love it. With Spotify Open, you can create playlists, share music with friends and listen to 20 hours of their music for free too. Skulle räcka i ett par dagar för mig. Sant, 20 timmar tar man på en dag om det regnar ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Läs mer här http://gratisspotify.blogspot.com/2009/07/...har-gor-du.html. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Ja, jag har invites.Skicka din email i PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Har 6 stycken, men tveksamt om jag vill ut en till dig då, då du är "ny" eller ny användare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.