DonaldDuck Skrivet 24 September 2010 Rapport Dela Skrivet 24 September 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 24 September 2010 Rapport Dela Skrivet 24 September 2010 ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 Börjar bli less på alla Justin Bieber-haters. Han kanske är ung och har lite ljusare röst än oss tåg-röst-människor aka normalt folk. Men han gör bra ifrån sig, han tjänar pengar på sin röst och låter jävligt mycket bättre än vad ni alla andra lyssnar på, lyssnar hellre på hans Baby än er skrikande emomusik, ne usch. Sämsta låt? Någon kanye west låt, love lockdown skulle jag säga, helvete vad jag hatar den fittan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 Börjar bli less på alla Justin Bieber-haters. Han kanske är ung och har lite ljusare röst än oss tåg-röst-människor aka normalt folk. Men han gör bra ifrån sig, han tjänar pengar på sin röst och låter jävligt mycket bättre än vad ni alla andra lyssnar på, lyssnar hellre på hans Baby än er skrikande emomusik, ne usch. Sämsta låt? Någon kanye west låt, love lockdown skulle jag säga, helvete vad jag hatar den fittan.. Eller hur han är skitsöt och dansar hur bra som helst :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 Börjar bli less på alla Justin Bieber-haters. Han kanske är ung och har lite ljusare röst än oss tåg-röst-människor aka normalt folk. Men han gör bra ifrån sig, han tjänar pengar på sin röst och låter jävligt mycket bättre än vad ni alla andra lyssnar på, lyssnar hellre på hans Baby än er skrikande emomusik, ne usch. Sämsta låt? Någon kanye west låt, love lockdown skulle jag säga, helvete vad jag hatar den fittan.. Han skriver ju för fasiken inte ens sina egna låtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 Han skriver ju för fasiken inte ens sina egna låtar! Då skulle man hata ca 98% av dagens artister >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Han skriver ju för fasiken inte ens sina egna låtar! Då skulle man hata ca 98% av dagens artister >_< 98% av de på MTV, ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Han skriver ju för fasiken inte ens sina egna låtar! Då skulle man hata ca 98% av dagens artister >_< Och det gör man inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 (redigerat) Börjar bli less på alla Justin Bieber-haters. Han kanske är ung och har lite ljusare röst än oss tåg-röst-människor aka normalt folk. Men han gör bra ifrån sig, han tjänar pengar på sin röst och låter jävligt mycket bättre än vad ni alla andra lyssnar på, lyssnar hellre på hans Baby än er skrikande emomusik, ne usch. Sämsta låt? Någon kanye west låt, love lockdown skulle jag säga, helvete vad jag hatar den fittan.. Håller faktist med dig, Justin Bieber är inte den sämsta. Han är inte så otroligt dålig som alla säger egentligen.Och jag håller VERKLIGEN med om Kanye West, han är inte bra. EDIT: Dom nya Black Eyes Peas låtarna, tex Boom Boom Pow osv. Redigerat 8 Oktober 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Snälla snälla låten kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Dessa 2 låtar suger R** Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Nellie the Elepant är awesome ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.