Slan Skrivet 14 September 2010 Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 haha, den är ju den bästa EVAR B) Den suger men ändå är den bra. Ja, den är ju helt fruktansvärd vad gäller det instrumentala och sången. Men man kan bara inte tycka illa om den. Den har sin charm Klassiker :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 14 September 2010 Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 (redigerat) Bajs i bastun Ni fatta om ni har hört den det är vuxna människor som har gjort den :S Redigerat 14 September 2010 av PPP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 Bajs i bastun Ni fatta om ni har hört den det är vuxna människor som har gjort den :S Tunnan och moroten är kult. Du suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Jag förstår inte hur metal kan ha blivit så stort som det är idag? Hur kan vuxna människor betala hur mycket pengar som helst för att gå till en konsert där alla knuffas och svettas och lyssnar på en kille som står och skriker? Sedan går de till en annan konsert som låtar EXAKT likadant och så svettas dom och så knuffas dom lite och luktar skit. Dessutom kan dom inte sjunga de gör det mesta på datan. Metal är värdelöst! Hur töntigt är det inte att gå runt med långt svart hår och helt svarta kläder med nitar och skärp och lyssna på musik utan texter som man kan höra.. Sedan ska ju alla metalband ha en lugn låt också, och det är den som blir känd för det är den enda som kan klassas som musik, allt annat borde klassas som ADHD och borde behandlas, punkt slut. Metal kan åka tillbaks till helvetet och stanna där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 (redigerat) Du vet inte vad metal handlar om, så försök inte klura ut det. Det gör bara så att du ser ännu dummare ut. Läs texten. Redigerat 18 September 2010 av Radiohead Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Jag förstår inte hur metal kan ha blivit så stort som det är idag? Hur kan vuxna människor betala hur mycket pengar som helst för att gå till en konsert där alla knuffas och svettas och lyssnar på en kille som står och skriker? Sedan går de till en annan konsert som låtar EXAKT likadant och så svettas dom och så knuffas dom lite och luktar skit. Dessutom kan dom inte sjunga de gör det mesta på datan. Metal är värdelöst! Hur töntigt är det inte att gå runt med långt svart hår och helt svarta kläder med nitar och skärp och lyssna på musik utan texter som man kan höra.. Sedan ska ju alla metalband ha en lugn låt också, och det är den som blir känd för det är den enda som kan klassas som musik, allt annat borde klassas som ADHD och borde behandlas, punkt slut. Metal kan åka tillbaks till helvetet och stanna där! Du lyssnar säkert på Justin Bieber. : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Jag förstår inte hur metal kan ha blivit så stort som det är idag? Hur kan vuxna människor betala hur mycket pengar som helst för att gå till en konsert där alla knuffas och svettas och lyssnar på en kille som står och skriker? Sedan går de till en annan konsert som låtar EXAKT likadant och så svettas dom och så knuffas dom lite och luktar skit. Dessutom kan dom inte sjunga de gör det mesta på datan. Metal är värdelöst! Hur töntigt är det inte att gå runt med långt svart hår och helt svarta kläder med nitar och skärp och lyssna på musik utan texter som man kan höra.. Sedan ska ju alla metalband ha en lugn låt också, och det är den som blir känd för det är den enda som kan klassas som musik, allt annat borde klassas som ADHD och borde behandlas, punkt slut. Metal kan åka tillbaks till helvetet och stanna där! Du lyssnar säkert på Justin Bieber. : ) Det är lika hemskt båda två, det är fortfarande inte musik i mina öron.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 (redigerat) Metal är en så pass stor genre att jag ser ditt inlägg som struntprat. När vi ändå talar om metal: http://pics.kuvaton.com/kuvei/easy_steps_to_metal.gif Tycker att den är rätt så komisk. Fast den säger inte så mycket, speciellt med tanke på att de utesluter bra metal, som: Redigerat 18 September 2010 av Juicelol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Hammerfall är power metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 Metal är i mina öron nutidens punk.. Hemsk musik men texter som handlar om politik och allt möjligt sådant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 Jag förstår inte hur metal kan ha blivit så stort som det är idag? Hur kan vuxna människor betala hur mycket pengar som helst för att gå till en konsert där alla knuffas och svettas och lyssnar på en kille som står och skriker? Sedan går de till en annan konsert som låtar EXAKT likadant och så svettas dom och så knuffas dom lite och luktar skit. Dessutom kan dom inte sjunga de gör det mesta på datan. Metal är värdelöst! Hur töntigt är det inte att gå runt med långt svart hår och helt svarta kläder med nitar och skärp och lyssna på musik utan texter som man kan höra.. Sedan ska ju alla metalband ha en lugn låt också, och det är den som blir känd för det är den enda som kan klassas som musik, allt annat borde klassas som ADHD och borde behandlas, punkt slut. Metal kan åka tillbaks till helvetet och stanna där! Du får en stor fet poäng av mig där. Jag håller med dig helt. Fattar inte hur metal överhuvudtaget kan va bra?? Ett gäng svettnissar med långt hår bara står och skriker på scenen, som inte har nån talang alls, men ändå blivit kända??? Dom spelar som om dom precis börjat spela instrumentet! Fast två metallåtar är min stora kärlek: Stricken - Disturbed & The Metal - Tenacious D :wub: Metallåtar jag hatar: Raining Blood - Slayer (dock kan gitarren va bra i en del av sången) Black Sunshine - White Zombie (suger helt) In The Belly Of A Shark (suger, kommer dock inte ihåg vad bandet heter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 Metal är i mina öron nutidens punk.. Hemsk musik men texter som handlar om politik och allt möjligt sådant..DU VET INTE VAD METAL ÄR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.