Hoppa till innehåll

Blattar Svär Mer


LOLOL
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag är en blatte. Fast jag kommer ju från Bosnien. Jag är född här i Sverige men jag ser mig själv som en blatte för jag har mina föräldrars blod i mig, bosniskt blod. Aja to the point, jag svär inte mycket däremot gör det när jag är på dåligt humör. Men! Folk som svär mycket behöver inte betyda att dom är värsta " Abo brosan kom vi slår sönder han fy fan! " Nej! så är det inte, det är mer om uppfostran och skit. Dom från Turkiet, Iranier, Irakier och så vidare ( kanske till och med Bosnien hur ska jag veta. ) svär oftare begrund av deras uppfostran. Jag menar det är ju krig där nere och all möjligt så när dom/vi kommer till Sverige blir det kanske att vi svär mycket för att dom är vana av kriget där nere.

Är det krig i Turkiet, Iran och Irak eller är det något jag missat?

 

I Irak är det krig, Turkiet bedriver fortfarande krig mot PKK..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 55
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag är en blatte. Fast jag kommer ju från Bosnien. Jag är född här i Sverige men jag ser mig själv som en blatte för jag har mina föräldrars blod i mig, bosniskt blod. Aja to the point, jag svär inte mycket däremot gör det när jag är på dåligt humör. Men! Folk som svär mycket behöver inte betyda att dom är värsta " Abo brosan kom vi slår sönder han fy fan! " Nej! så är det inte, det är mer om uppfostran och skit. Dom från Turkiet, Iranier, Irakier och så vidare ( kanske till och med Bosnien hur ska jag veta. ) svär oftare begrund av deras uppfostran. Jag menar det är ju krig där nere och all möjligt så när dom/vi kommer till Sverige blir det kanske att vi svär mycket för att dom är vana av kriget där nere.

 

Det här kanske inte än håller ihop vad jag skrev men det här är min synpunkt. Säg inte emot mig eller nåt FÖR DET ÄR MIN SYNPUNKT som jag berättar inte eran. Det är fritt land alla får tro som dom vill.

 

Denis

Det var lite annorlunda att du kallade dig själv blatte, det är som att säge neger...

Men jaja, jag tycker du har en poäng där. :D

Poäng med det andra menar jag ;)

Redigerat av LOLOL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är en blatte. Fast jag kommer ju från Bosnien. Jag är född här i Sverige men jag ser mig själv som en blatte för jag har mina föräldrars blod i mig, bosniskt blod. Aja to the point, jag svär inte mycket däremot gör det när jag är på dåligt humör. Men! Folk som svär mycket behöver inte betyda att dom är värsta " Abo brosan kom vi slår sönder han fy fan! " Nej! så är det inte, det är mer om uppfostran och skit. Dom från Turkiet, Iranier, Irakier och så vidare ( kanske till och med Bosnien hur ska jag veta. ) svär oftare begrund av deras uppfostran. Jag menar det är ju krig där nere och all möjligt så när dom/vi kommer till Sverige blir det kanske att vi svär mycket för att dom är vana av kriget där nere.

 

Det här kanske inte än håller ihop vad jag skrev men det här är min synpunkt. Säg inte emot mig eller nåt FÖR DET ÄR MIN SYNPUNKT som jag berättar inte eran. Det är fritt land alla får tro som dom vill.

 

Denis

Det var lite annorlunda att du kallade dig själv blatte, det är som att säge neger...

Men jaja, jag tycker du har en poäng där. :D

Poäng med det andra menar jag ;)

 

Ja men bara för att jag är född i Sverige så har jag fortfarande Bosniskt blod i mig, så tycker jag att jag är bosnisk eftersom jag ser ut som en, jag låter som en, jag pratar de språket.

Redigerat av Denisb
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blattar brukar däremot vara försiktigare med att ta in familj och släkt när det gäller att förolämpa någon.

Menar du DERAS familj och släkt eller den dom förolämpars släkt? I såna fall kan jag förstå om dom inte tar in sin egen familj i sammanhanget, men dom säger ofta "Fan, jag ska knulla din morsa" till den dom förolämpar och sånt skit. Rätt irriterande. <_<

Redigerat av LOLOL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...