Muggebigge Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 När jag var på Tom tits med klassen och var inne i spegel huset med mina 2 vänner och jag ville bara ut och då tyckte jag att det var några som kom in och när jag kollade var det jag. Jag skrek mycket. Och en annan sak i spegel huset var att jag såg en av mina kompisar komma rätt så långt bort men han var precis framför mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 (redigerat) En gång var när jag råkade risa en as gör fis som lät som en pipig röst, när vi hade tyst-läsning i klassen Och en gång när jag råkade ta på en tjejs bröst när jag skulle ta på mig min jackaDet är sånt man gör med flit! OnT: Inget som jag kommer ihåg. Redigerat 11 Mars 2011 av Emomilol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 Det är sånt man gör med flit! OnT: Inget som jag kommer ihåg.Det är ju lätt att göra det med flit då man har en stor jacka som man fokuserar ppå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shr00m Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 I princip varje dag är jag med om något pinsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 Händer pinsamma saker hela tiden, fast det kan man väl bjuda på? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 Jag kanske gör pinsamma saker fast tycker inte det är så pinsamt :P Sån är bara jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 En gång fick jag tårar i ögonen när min kompis spelade piano i skolan B) Nu vet typ hela skolan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 En gång fick jag tårar i ögonen när min kompis spelade piano i skolan B) Nu vet typ hela skolan det.Och alla här på Fuska :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 14 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2011 Och alla här på Fuska :PHaha klockren ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Idag såg jag min klasskompis som älskar Japan så jag skrek på stan HEEEEEEEEEEEEEEEEJ ********* (och något som lät jävligt japanskt, fascinerad över mig själv!) och gav henne en stor jävla kram. När jag släppt taget såg jag att det var en annan flicka som jag aldrig sett. Hon såg jävligt chockad ut så jag ursäktade mig och rusade in på närmsta affär där någon jag kände sett allt och asgarvade åt mig. That's life tho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 16 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2011 Idag såg jag min klasskompis som älskar Japan så jag skrek på stan HEEEEEEEEEEEEEEEEJ ********* (och något som lät jävligt japanskt, fascinerad över mig själv!) och gav henne en stor jävla kram. När jag släppt taget såg jag att det var en annan flicka som jag aldrig sett. Hon såg jävligt chockad ut så jag ursäktade mig och rusade in på närmsta affär där någon jag kände sett allt och asgarvade åt mig. That's life tho.Fan vad WIN WIN alltså xD Fast man måste ju bjuda till sig lite ibland också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 16 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2011 (redigerat) Idag såg jag min klasskompis som älskar Japan så jag skrek på stan HEEEEEEEEEEEEEEEEJ ********* (och något som lät jävligt japanskt, fascinerad över mig själv!) och gav henne en stor jävla kram. När jag släppt taget såg jag att det var en annan flicka som jag aldrig sett. Hon såg jävligt chockad ut så jag ursäktade mig och rusade in på närmsta affär där någon jag kände sett allt och asgarvade åt mig. That's life tho.HAHAHAHAHA, :P Kan ju knappast tänka på hur jag hade reagerat om någon okänd person skrikit något random japanskt åt mig, sprungit fram och sen kramat mig... ;) Redigerat 16 Mars 2011 av Nittionio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.