CHORDAZBA Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Jag är en vanlig människa som alla här på fuska.se!Alla är inte människor, hört talas om fuskabot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Nar jag gick i ettan och 2 tjejer försökte dra av mig byxorna!Och du lät dom inte? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 (redigerat) Nar jag gick i ettan och 2 tjejer försökte dra av mig byxorna!Det är ju för fan det bästa som kan hända.... :) Edit: Srry... såg att exorz skrev likadant på andra sidan.... Redigerat 23 Augusti 2010 av ZaaalZaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Nar jag gick i ettan och 2 tjejer försökte dra av mig byxorna!Det är ju för fan det bästa som kan hända.... Edit: Srry... såg att exorz skrev likadant på andra sidan.... Det är lugnt min vän, jag gillar dig ändå!! :wub::wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 En gång var när jag råkade risa en as gör fis som lät som en pipig röst, när vi hade tyst-läsning i klassen Och en gång när jag råkade ta på en tjejs bröst när jag skulle ta på mig min jacka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 En gång var när jag råkade risa en as gör fis som lät som en pipig röst, när vi hade tyst-läsning i klassen Och en gång när jag råkade ta på en tjejs bröst när jag skulle ta på mig min jacka Score.En riktig klassiker det också för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 7 September 2010 Rapport Dela Skrivet 7 September 2010 Det pinsammaste som har hänt mig måste ha varit när jag va i tunisien och sprang in i en skit snygg tjej som bodde på samma hotell som jag :§ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 8 September 2010 Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 Det pinsammaste som har hänt mig måste ha varit när jag va i tunisien och sprang in i en skit snygg tjej som bodde på samma hotell som jag :§Väldigt många så kallade "pinsamma" saker i den här tråden som de flesta skulle drömma om att uppleva. Nejmen, pinsammaste för mig...tja, jag pissade i sömnen när jag var 14. Förvisso bara mina föräldrar som fick reda på det, men ändock, känns inte normalt i den åldern :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 8 September 2010 Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 Det pinsammaste som har hänt mig måste ha varit när jag va i tunisien och sprang in i en skit snygg tjej som bodde på samma hotell som jag :§Väldigt många så kallade "pinsamma" saker i den här tråden som de flesta skulle drömma om att uppleva. Nejmen, pinsammaste för mig...tja, jag pissade i sömnen när jag var 14. Förvisso bara mina föräldrar som fick reda på det, men ändock, känns inte normalt i den åldern :/ fy fan det vart det värsta jag någonsin läst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 8 September 2010 Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 Det pinsammaste som har hänt mig måste ha varit när jag va i tunisien och sprang in i en skit snygg tjej som bodde på samma hotell som jag :§ Väldigt många så kallade "pinsamma" saker i den här tråden som de flesta skulle drömma om att uppleva. Nejmen, pinsammaste för mig...tja, jag pissade i sömnen när jag var 14. Förvisso bara mina föräldrar som fick reda på det, men ändock, känns inte normalt i den åldern :/ fy fan det vart det värsta jag någonsin läst. Varsågod! :) (it could happen to you! :o ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 8 September 2010 Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 (redigerat) fy fan det vart det värsta jag någonsin läst.Haha wtf. Andra dagen i skolan förr förra veckan i gymnasiet körde vi kubb med nya klassen. Jag kände inte en jävel. Då när allt är färdig för att påbörjas så tror jag att vi ska börja, men plötsligt upptäcker jag att alla står och stirrar på mig. Jag fattar fortfarande inte när läraren säger "Ja, ska du slänga över pinnen eller?". Då, efter säkert en halv minut av stirrande fattar jag att det andra laget ska börja, och jag håller i den sista pinnen. Fan vad pinsamt det var, men alla fick sig ett gott skratt iaf. Det var ju en introduktion av mig, och hur jag är... -.-' Redigerat 8 September 2010 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 fy fan det vart det värsta jag någonsin läst.Haha wtf. Andra dagen i skolan förr förra veckan i gymnasiet körde vi kubb med nya klassen. Jag kände inte en jävel. Då när allt är färdig för att påbörjas så tror jag att vi ska börja, men plötsligt upptäcker jag att alla står och stirrar på mig. Jag fattar fortfarande inte när läraren säger "Ja, ska du slänga över pinnen eller?". Då, efter säkert en halv minut av stirrande fattar jag att det andra laget ska börja, och jag håller i den sista pinnen. Fan vad pinsamt det var, men alla fick sig ett gott skratt iaf. Det var ju en introduktion av mig, och hur jag är... -.-' Haha score! Alltid nice med någon historia från när man börjar gymnasiet :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.