Hoppa till innehåll

Sverigedemokraterna


Mezox
 Dela

Rekommendera inlägg

Ta-hand-om-mentaliteten som socialdemokratin kör med tror jag inte gagnar någon. Invandraren kommer hit och slussas in i något segregerat område där hon/han hamnar i någon typ av passivitet och bekvämlighet som gör att hon/han inte lyckas med att integrera med samhället.

Redigerat av Sinclair
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag la upp min tanke om varför jag tror SD tänker så som de gör inom muslimfrågan. Jag kan mycket väl ha fel eftersom jag mest bara snackar om egna erfarenheter. Jag har t.ex under min livstid bara sett en muslimsk medelålderskvinna umgås med svenskar i samma ålder, så inte är dem något föredöme inom integrering inte.

Har du varit här i Malmö någon gång?

 

Tackar som frågar. Om du vill veta svaret så är det så att jag inte har det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Malmö är fullt av kvinnor (människor) från alla möjliga länder och religioner och alla pratar med alla för det mesta helt enkelt. Det är inte bara svenskar som jobbar och håller till i centrum utan invandrare också.

 

Så att man förstår om man inte varit där. :o

Redigerat av Mumutio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har somsagt inte varit i Malmö, men Stockholm och Göteborg har jag besökt, alla de städerna har en stor andel utlandsfödda. Bor också bara en km från en av Norrlands invandrartätaste områden.

 

"Det är inte bara svenskar som jobbar och håller till i centrum utan invandrare också."

 

Varför skulle inte invandrare jobba? :huh:

Redigerat av Lander
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har somsagt inte varit i Malmö, men Stockholm och Göteborg har jag besökt, alla de städerna har en stor andel utlandsfödda. Bor också bara en km från en av Norrlands invandrartätaste områden.

 

"Det är inte bara svenskar som jobbar och håller till i centrum utan invandrare också."

 

Varför skulle inte invandrare jobba? :huh:

Många verkar ha en bild av att alla invandrare hänger i Rosengård och att "svenskar" och invandrare aldrig träffas. Jag menar om du nu visste att invandrare jobbar i centrum så vore det ju kanske inte så konstigt för dig om de som jobbar nära varandra pratar med varandra också. Alltså även muslimska kvinnor och svenskar. ;)

 

Alltså finns det ställen där integrationen fungerar bra. Sen finns det såklart ställen där den fungerar dåligt också, och de ställena tjatar man om hela jävla tiden numera.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En sak jag finner är intressant om invandrare är att mångas bortförklaring för att invandrare står för många % av Sveriges våltäkter, så säger Pk´a personer att dem borde få ett bättre stöd inför samhället. Att dem känner sig förtryckta. Så då blir det plötsligt lagligt att våldta?.

 

Aja, de största mediatidningarna censurerar just nu en nyhet om tysklands invandrare, om bara svensken förstår att vi inte är en demokrati, utan en demokratur så kan nog SD få många röster i nästa val. (i andra länder är står det om detta i många medier på förstasidan, här finns det knappt någon notis om det)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...