Chilla Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Har bara sett ett par Anime-serier på ZTV, bl.a. Fullmetal Alchemist, Ergo Proxy och Naruto. Naruto var utan tvekan bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 fast ne, jag älskar handlingen alltså medeltiden med demoner, övernaturliga saker, överdrivet mycket våld. <3 :) 5 minuters naken överdriven övernaturlig slakt, precis som du vill ha det x) Förutom att det inte är medeltida :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Har bara sett ett par Anime-serier på ZTV, bl.a. Fullmetal Alchemist, Ergo Proxy och Naruto. Naruto var utan tvekan bäst! Det måste ha varit ett väldigt tidigt avsnitt av Naruto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 (redigerat) Eldflugornas grav är typ den ända bra historiska animen. Handlar om två barn som försöker överleva under andra världskriget i japan när usa bombar Redigerat 8 Oktober 2010 av DAMPAINTEH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 När det gäller manga har jag inte så bra koll. Anime däremot gillar jag Azumanga Daioh mest, Fruit Baskets är också en rolig serie. Bästa animelångfilmen däremot är helt klart Akira. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Code Geass ligger fortfarande längst upp på min favoritlista. Berserk och Claymore, samt Elfen Lied kommer inte långt därefter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Har bara sett ett par Anime-serier på ZTV, bl.a. Fullmetal Alchemist, Ergo Proxy och Naruto. Naruto var utan tvekan bäst! Det måste ha varit ett väldigt tidigt avsnitt av Naruto Ja, det var det. Har sett att det finns äckligt många säsonger! ZTV visade typ bara säsong 1-2, möjligtvis 3 (inte Shippuden eller vad det heter). Har börjat kolla nu fast från första säsongen. Ligger just nu på mitten av säsong två. :)DATTEBAYO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Death note och One piece Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 fast ne, jag älskar handlingen alltså medeltiden med demoner, övernaturliga saker, överdrivet mycket våld. <3 :) 5 minuters naken överdriven övernaturlig slakt, precis som du vill ha det x) Förutom att det inte är medeltida :| I love it! Ska fan se till att kolla igenom alla avsnitt på den animen. :D Tack för videon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Manga: Onepiece Anime: Zero no tsukaima Har dock inte kollat/läst så mycket än Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Såg första och andra säsongen av Black Lagoon förra veckan, jäklar vad bra det var. Ska försöka få tummen ur röven och se OVA säsongen. (Någon som vet ifall den finns dubbad på engelska?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Har hörtalas om några, och dom låter la sådär. Men ser/läser inte någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.