5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 Jag såg 2 helt onödiga inlägg i en tråd, som endast bestog av "haha". Det tråkiga med anmälningarna är att man aldrig vet hur det går egentligen, men det skulle ju bara innebära en massa jobb. Sen så verkar det som att skillnaden mellan vilka medlemmar, eller moderatorer det är som tar anmälningen, gör lite väl olika. Blev varnad 1 april för en tråd jag gjorde, men jag förklarade varför jag hade gjort den och fick bort den varningen. Medans jag såg nu en av inläggens skapare göra ett inlägg i mitt forum, inget jag har emot egentligen men kan man posta i gruppforum även fast man har en varning, det kan man väl inte?.. Jag är intresserad över att höra vem som tog emot anmälningen, och vad som egentligen hände med dessa medlemmar: http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1800149 http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1800154 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 (redigerat) Jag såg 2 helt onödiga inlägg i en tråd, som endast bestog av "haha". Det tråkiga med anmälningarna är att man aldrig vet hur det går egentligen, men det skulle ju bara innebära en massa jobb. Sen så verkar det som att skillnaden mellan vilka medlemmar, eller moderatorer det är som tar anmälningen, gör lite väl olika. Blev varnad 1 april för en tråd jag gjorde, men jag förklarade varför jag hade gjort den och fick bort den varningen. Medans jag såg nu en av inläggens skapare göra ett inlägg i mitt forum, inget jag har emot egentligen men kan man posta i gruppforum även fast man har en varning, det kan man väl inte?.. Jag är intresserad över att höra vem som tog emot anmälningen, och vad som egentligen hände med dessa medlemmar: http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1800149 http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1800154 Varför är du intresserad av det? Enligt mig så är varningar/tillsägelser något som bör stanna mellan moderatorn och medlem. Såvida medlemmen inte tar upp det någonstans. Redigerat 9 September 2010 av Nafrali Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 Jag är bara intresserad att höra, då jag tycker att det bör vara iaf en tillsägelse. Får väl ta och hoppas att de medlemmarna skriver här då :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 (redigerat) Alltså, om jag nu skrev en fucking kommentar i ditt forum är jag ju obviously inte varnad? :_ Oj! Nämen såpass! Kunde skriva här med! Gud vad retligt :_ Oh, edit två. Hur kan det inte tillföra något när jag ville uttrycka mina känslor just i det ögonblicket - Jag grät och böjde mig fan tredubbelt av skratt. Redigerat 9 September 2010 av Johnossi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 Varningar och dylikt stannar mellan moderatorn och medlemmen. Som Nafrali sa. Vill du veta om medlemmen blev varnad eller inte får du allt skicka ett pm till medlemmen och fråga. Sedan är det upp till medlemmen om han vill berätta eller inte. Blir man varnad så kan man inte skriva i detta forum eller i gruppforum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 Alltså, om jag nu skrev en fucking kommentar i ditt forum är jag ju obviously inte varnad? :_ Oj! Nämen såpass! Kunde skriva här med! Gud vad retligt :_ Oh, edit två. Hur kan det inte tillföra något när jag ville uttrycka mina känslor just i det ögonblicket - Jag grät och böjde mig fan tredubbelt av skratt. Det var ett väldigt onödigt inlägg. Du kunde istället skita i det, eller skriva om det i Imba v4 eller så.. Och nej, jag menar inte i SNK. Utan jag undrade bara om man kunde skriva i gruppforum om man var varnad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 Helvete vad jag skrattade åt dom där inläggen. Well, dom fick la en tillsägelse av dessa inlägg, har själv fått. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 Helvete vad jag skrattade åt dom där inläggen. Well, dom fick la en tillsägelse av dessa inlägg, har själv fått. HAHAHAH Remingtons jävla inlägg <3 Hahah ja, men man får fan ta varningar/tillsägelser med en nypa salt :D INTERNET är ändå internet ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 Helvete vad jag skrattade åt dom där inläggen. Well, dom fick la en tillsägelse av dessa inlägg, har själv fått. HAHAHAH Remingtons jävla inlägg <3 Hahah ja, men man får fan ta varningar/tillsägelser med en nypa salt :D INTERNET är ändå internet ;D Sant.. Btw, jävla ruta som kommer upp och det står "Du blockerar reklam för Fuska.se". Avaktiverade reklam från Fuska.se och USCH VAD DET BLEV ÄCKLIGT. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 Btw, jävla ruta som kommer upp och det står "Du blockerar reklam för Fuska.se". Avaktiverade reklam från Fuska.se och USCH VAD DET BLEV ÄCKLIGT. Det är meningen. Så att du inte avaktiverar reklamen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 Btw, jävla ruta som kommer upp och det står "Du blockerar reklam för Fuska.se". Avaktiverade reklam från Fuska.se och USCH VAD DET BLEV ÄCKLIGT. Du failade, jag lyckades dölja all reklam utan att det kommer nå sånt.Dra inte ner en sån där automatisk grej som blockerar från en lista. Då kommer sånt upp. Gör det "manuellt" så funkar det utmärkt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caspian Skrivet 10 September 2010 Rapport Dela Skrivet 10 September 2010 Snälla.. Vårda språket? Känns som att man inte kan läsa en enda tråd utan att inläggen kantas utav svordomar och liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg