Hoppa till innehåll

Hur Planerar Du Din Död?


kattus
 Dela

Rekommendera inlägg

När jag är 99,9 ska jag råna en vapenaffär, förinta all metal-propaganda och döda alla Justin Bieber fans, sedan när jag är 100 år ska jag skjuta Fredrik Reinfeldt och sedan ska jag göra en backflip ner för Golden Gate och då ska jag förinta allt det onda på jorden sedan ska jag upp till Sankte Per :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

När jag är 99,9 ska jag råna en vapenaffär, förinta all metal-propaganda och döda alla Justin Bieber fans, sedan när jag är 100 år ska jag skjuta Fredrik Reinfeldt och sedan ska jag göra en backflip ner för Golden Gate och då ska jag förinta allt det onda på jorden sedan ska jag upp till Sankte Per :D

...Så när du är ungefär 99 år och 11 månader ska du begå stöld och massmord, och 36,5 dagar senare ska du skjuta en grav, sedan förinta världens ondska genom att hoppa med de få muskler du har kvar med nog med kraft för att snurra ett helt varv innan du landar (svårare än vad man tror om man är hundra år gammal) för att sedan bli nedskickad till helvetet för att du stal och begick massmord?

 

Förutsatt att Fredrik Reinfeldt inte lever till sin 130-årsdag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag är 99,9 ska jag råna en vapenaffär, förinta all metal-propaganda och döda alla Justin Bieber fans, sedan när jag är 100 år ska jag skjuta Fredrik Reinfeldt och sedan ska jag göra en backflip ner för Golden Gate och då ska jag förinta allt det onda på jorden sedan ska jag upp till Sankte Per :D

...Så när du är ungefär 99 år och 11 månader ska du begå stöld och massmord, och 36,5 dagar senare ska du skjuta en grav, sedan förinta världens ondska genom att hoppa med de få muskler du har kvar med nog med kraft för att snurra ett helt varv innan du landar (svårare än vad man tror om man är hundra år gammal) för att sedan bli nedskickad till helvetet för att du stal och begick massmord?

 

Förutsatt att Fredrik Reinfeldt inte lever till sin 130-årsdag.

 

Ja vadå då?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag är 99,9 ska jag råna en vapenaffär, förinta all metal-propaganda och döda alla Justin Bieber fans, sedan när jag är 100 år ska jag skjuta Fredrik Reinfeldt och sedan ska jag göra en backflip ner för Golden Gate och då ska jag förinta allt det onda på jorden sedan ska jag upp till Sankte Per :D

...Så när du är ungefär 99 år och 11 månader ska du begå stöld och massmord, och 36,5 dagar senare ska du skjuta en grav, sedan förinta världens ondska genom att hoppa med de få muskler du har kvar med nog med kraft för att snurra ett helt varv innan du landar (svårare än vad man tror om man är hundra år gammal) för att sedan bli nedskickad till helvetet för att du stal och begick massmord?

 

Förutsatt att Fredrik Reinfeldt inte lever till sin 130-årsdag.

 

Ja vadå då?

 

ba undra asså
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...