Dolphin Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 Senaste långfilmen jag såg var det ungerska eposet Sátántangó av Béla Tarr. Mycket välgjord och mångfacetterad film som aldrig blir långtråkig någon gång under dess 450 minuter. Se den i fall du är filmintresserad och gillar 'art-house' genren. Såg också den klassiska skräckfilmen Halloween nyligen. Den är inte lika mästerlig som föregående film, men bjuder ändå på hyffsad underhållning trots det monotona soundtracket. Hade varit kul med lite mindre oförutsägbarhet och råare mord, men man kan ju inte få allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 En film som är 7½ timmar lång? Dra mig baklänges.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 Senaste långfilmen jag såg var det ungerska eposet Sátántangó av Béla Tarr. Mycket välgjord och mångfacetterad film som aldrig blir långtråkig någon gång under dess 450 minuter. Se den i fall du är filmintresserad och gillar 'art-house' genren.Såg också den klassiska skräckfilmen Halloween nyligen. Den är inte lika mästerlig som föregående film, men bjuder ändå på hyffsad underhållning trots det monotona soundtracket. Hade varit kul med lite mindre oförutsägbarhet och råare mord, men man kan ju inte få allt.What? Hur orkar man kolla på en film så länge och det går knappast utan pauser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 What? Hur orkar man kolla på en film så länge och det går knappast utan pauser?Uppenbarligen är han intresserad av film på riktigt. Senaste jag såg var Transproter 2.Inte direkt världens mest invecklade story eller mest djupa karaktärsskildring, men skön action ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 10 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2011 (redigerat) Nomatic/Derf: Den är uppdelad på 3 discar, så det blev lite paus, men jag såg i princip hela filmen på en gång. Om en film är välgjord så tycker jag inte längden spelar någon större roll. Sedan gäller det i och för sig att man är på rätt humör och har gott om ledig tid. Redigerat 10 Augusti 2011 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 10 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2011 Kommissarie Späck Sett den flera gånger, tröttnar aldrig! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 10 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2011 Kill Bill vol 1. Den var... ... Jag vet inte. Svårt att komma med åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 10 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2011 Trassel. Var väl sådär 3/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Public Enemies, den var bra. Den var ju också intressant då det var sann historia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Kill Bill vol 1.Den var... ...Jag vet inte. Svårt att komma med åsikter.Speciell! :sorcerer: OnT:Robin HoodDen dära nya då, med han den skäggige och sånt.Helt okej version av en så otroligt uttjatad saga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Såg Super 8 nyss. Väldigt krånglig i början men i slutet blir den bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2011 Sett en del filmer på sistone X-Men: First Class - Rätt bra faktiskt. Hoppas det kommer mer! Thor - Sådär.. Lite tråkig. King's Speech - 10/10, galet bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.