Whore Skrivet 21 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 Jag såg idag Det sjunde inseglet... "3/10" Riktigt dryg enligt mig..Jag tror man måste uppskatta film som en konstart om man vill ge sig på den. Själv har jag bara sett den klassiska scenen när riddaren spelar schack med Döden på stranden, och jag kan tycka att vad jag såg var ganska.. löjligt. Själv såg jag Blade Runner som gick på tv igår. Det är min favoritfilm och var ännu bättre än förra gången jag såg den. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2011 Tenacious D - Pick of Destiny 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 26 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 The Departed Har nog aldrig sett en bättre film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 Fast Five, helt ok.What he said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 Den oändliga historien II: Nytt kapitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Super 8. Gillade den verkligen, fast den blev lite löjlig vid slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Final Destination 4 "Fuck you!" http://www.youtube.com/user/spillcom "Fuck you" är citerat där ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 The Shawshank redemption. (För er som inte vet, eller orkar googla på den svenska titeln; Nyckeln till frihet) Sjukt jävla dålig. Förstår inte alls storheten med denna film. Usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 30 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 Religulous Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 30 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 The Shawshank redemption. (För er som inte vet, eller orkar googla på den svenska titeln; Nyckeln till frihet) Sjukt jävla dålig. Förstår inte alls storheten med denna film. Usch.Tack! Har själv svårt att se vad hypen gäller. Etta på IMDB's topplista, eller hur.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 30 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 Tack! Har själv svårt att se vad hypen gäller. Etta på IMDB's topplista, eller hur..Antar att jag inte är tillräckligt djup eller har fått min hjärna våldtagen av poesi haha. Ok att Morgan Freeman är Morgan Freeman, men resten var ju liksom bara..Meh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 30 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 Antar att jag inte är tillräckligt djup eller har fått min hjärna våldtagen av poesi haha. Ok att Morgan Freeman är Morgan Freeman, men resten var ju liksom bara..Meh.Den var inte djup utan klyschig och medioker. Det är ingenting jag skulle se på igen eller rekommendera till någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.