swagzter Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Inception! En av de bästa filmerna på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Jag ska se Toy Story 3 idag. har höga förväntningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MeatLoaf Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Not another teen movie med tjejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Jag ska se Toy Story 3 idag. har höga förväntningar.Den äger, fast 2an är fortfarande bäst. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Inception för tredje gången. Den äger asså :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MeatLoaf Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Inception för tredje gången. Den äger asså :PÄr Inception värd att se? Vad handlar den om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 (redigerat) Inception för tredje gången. Den äger asså :PÄr Inception värd att se? Vad handlar den om? Ja det är den, det är inte DiCaprios bästa filmen men han är grym i denna med :) Handlingen:http://www.imdb.com/title/tt1375666/http://sv.wikipedia.org/wiki/Inception OnT: Airheads, komedi med Steve Buscemi, Adam Sandler och Brendan Fraser. En helt okey film :) Redigerat 30 December 2010 av Caapow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 American Psycho. Lika mycket parodi som seriös thriller med Christian Bale i huvudrollen. Ska införskaffa mig boken och läsa den snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Japp, nu har jag sett Toy Story tre, gud vad den ägde, jag skrattade hela tiden :) Den får lugnt 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Var någon gammal svartvit film som gick på juldagen, minns inte vad den hette. Men iallafall så köpte jag A Clockwork Orange för 50 spänn och vet att jag kommer få Nyckeln till Frihet i födelsedagspresent, så det är två bra filmer jag snart ska se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Men iallafall så köpte jag A Clockwork Orange för 50 spänn och vet att jag kommer få Nyckeln till Frihet i födelsedagspresent, så det är två bra filmer jag snart ska se.Och du kommer älska dem.Du borde iallafall. Senaste jag såg var Van Helsing.Den funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Inception! En av de bästa filmerna på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.