Lynott Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 "We can't stop here. This is bat country!" :DVarför undrade du btw? Ont- såg Ronin för nån dag sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 (redigerat) Eazy A (Blev inlurad av polarna)... Green Hornet, riktigt bra film, blir bland första kvartalets bästa film 2011! Gillade den starkt och rekommenderas varmt! Glömde Leon, kände att minnen ifrån barndomen hade sin tur att komma tillbaka! Redigerat 5 Februari 2011 av Ryssfemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Pirates of the caribbean: At the worlds end, planerar att se die hard quadrology. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Varför undrade du btw? Ont- såg Ronin för nån dag sedanDina posts i "Gissa Karaktären"-tråden (Chaplin och Eisenstein) och nu när du sa att du sett Citizen Kane i skolan. Dessutom beskrev du Eisenstein som "Montagets mästare", och jag tyckte att det lät som någonting man har läst om i typ skolan. Så jag blev bara nyfiken. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 American Psycho och The Experiment, båda riktigt bra filmer :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Die hard 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Wild Hogs, en gammal klassiker va Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Djävulen bär Prada såg jag igår. För typ tredje gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Den fantastiska räven. Den var bättre än jag trodde fast enligt mig så är den ändå lite överskattad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 A Serious Man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Die Hard 1, en av mina favoritfilmer, om ni inte har sett den så är denna ett måste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 7 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2011 The Hangover Den var inte så jävla kul som alla säger den är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.