PussyCat Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 The Beach, fyfan vad grym. Såg den i årskurs och 8 och fattade knappt innebörden med den, men nu. Ojojojoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 PiratesDen av Roman Polanski från 1986 eller den andra Pirates..? ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 häng dom högt haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Transformers 3 3D nyss på bio, synd att Megan Fox inte var med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Transformers 3 3D nyss på bio, synd att Megan Fox inte var med..Var den bra? Funderar på att gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Var den bra? Funderar på att gå.Definitivt sevärd enligt mig. Går ju lixom inte att jämföra andra filmer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 (redigerat) Var den bra? Funderar på att gå.Det var nog den värsta smörja jag någonsin tvingats genomlida. Allting jag hatar med film komprimerad i en två timmar och fyrtiofem minuter lång rulle, varav den sista trekvarten är en lång orgie i stridsscener.. fyfan. Men tjejen var grymt snygg. Åtminstone med allt smink på. Redigerat 3 Juli 2011 av Whore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2011 (redigerat) The Kingdom,klart sevärd enligt mig. Redigerat 11 Juli 2011 av Motard4life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2011 Stand by me, härlig film :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 9 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2011 Såg en fil som heter Sideways. Den var ganska rolig. Handlar om en man och hans kompis som åker ut på en biltur innan kompisens bröllop, som "Sista fria veckan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2011 Ondskan, håhå. Bästa svenska filmen (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 Ondskan, håhå. Bästa svenska filmen (?)Jag tycker den är jävligt kass. Mest för att Andreas Wilson är världshistoriens sämsta skådis. Alltid samma tonläge, alltid samma min, levererar alltid sina repliker med noll inlevelse eller någonting som signalerar att han försöker förmedla en känsla. Han kunde lika gärna berättat vad han käkade till frukost och det hade varit lika intressant som att höra honom läsa ett manus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.