Draghguggwhor Skrivet 19 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2012 Escape From Guantanamo Bay är underbarIndeed, satt och skrattade som fan första gången jag såg den. OnT: Harold and kumar: Go to whitecaste för typ trettielfte gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 19 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2012 Underworld: The Awakening. Dock gillar jag de gamla filmerna mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 19 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2012 Underworld: The Awakening.Dock gillar jag de gamla filmerna mer!Säger bara en sak om Underworld serien: dat ass.OnT: Hugo, inte riktigt min typ av film måste jag erkänna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 23 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 500 days of summer, lika bra varje gång :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 26 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2012 Snakes on a plane, den var helt ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2012 Rätt bra faktiskt. Brad Pitt är rolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 26 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2012 V for vendetta, bra men lite komplicerad film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 1 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2012 Rätt bra faktiskt. Brad Pitt är rolig!Oerhört random faktiskt. Sjukt roligOnt: Seven Pounds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 1 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2012 The Great Escape 8/10 Helt ok Den var lite för hollywood aktig. Och Tyskarna var väldigt snälla mot amerikanerna, vilket var konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2012 Seven Pounds, väldigt bra film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 3 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2012 Film och film,kollade på miniserien "Zonen" Helt ok faktiskt dock stör jag mig på att försvarsmakten agerar som totala idioter. http://sv.wikipedia.org/wiki/Zonen_%28TV-serie%29 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 3 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2012 (redigerat) Alla American Pie Filmer! Funderar på att titta på några skräckfilmer inatt. Redigerat 3 Mars 2012 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.