Draghguggwhor Skrivet 10 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2012 the conspirator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2012 Splice, sjukaste filmen någonsin. Nån galen gubbe har blandat galna forskare som exprimenterar med människo-DNA med groteska sex-scener och utgången är syklig. Se den inte. Annars var det senaste jag såg Band of Brothers. Inte en film men världens bästa serie. Se den.:mellow: Såg precis klart filmen och måste säga att den var rätt nice faktiskt. Nörden i mig skrek som en jävla galning om alla fel de höll på med i laboratoriet, etiken var ju åt helskotta den med, men jävligt intressant story ändå. Knappast den sjukaste filmen någonsin. Jag brukar inte ens vara intresserad av film men jag lyckades vara intresserad hela filmen igenom! Jag gillade ömhetsbeviset mellan missfostret och Clyde. /Whore Ja, jo, kanske det du. :DDet var iallafall bättre än interaktionen mellan missfostret och Elsa. Den verkar helskön ju. Älskar misslyckade experiment och missfoster och sån skit, lär kolla på den snart. :D<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 13 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2012 The Woman in Black, skrek som en liten flicka!^ Har svårt för att göra ljud ifrån mig, men hoppade till gjorde jag allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 13 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2012 (redigerat) Spider-man 1, på 6an igår kväll. Redigerat 13 Juni 2012 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 13 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2012 Die Welle på tyskan, rätt så bra film faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 16 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2012 21 Jump Street, väldigt rolig film, lite stirrig i slutet bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 19 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2012 (redigerat) :mellow: Såg precis klart filmen och måste säga att den var rätt nice faktiskt. Nörden i mig skrek som en jävla galning om alla fel de höll på med i laboratoriet, etiken var ju åt helskotta den med, men jävligt intressant story ändå. Knappast den sjukaste filmen någonsin. Jag brukar inte ens vara intresserad av film men jag lyckades vara intresserad hela filmen igenom! Jag gillade ömhetsbeviset mellan missfostret och Clyde. /Whore Ja, jo, kanske det du. :DDet var iallafall bättre än interaktionen mellan missfostret och Elsa.<3Jag håller med om att den inte var speciellt sjuk. Det vidrigaste var väl våldtäkten på Elsa, men att varelsen skulle byta kön och intressera sig för henne istället för Clyde kunde jag gissa redan innan det hände. :D Rätt bra film dock, inget mästerverk men rätt cool ändå. Annars var väl det senaste jag såg Battle Royale, Saw 2-5 och Death Note live action-filmerna. Battle Royale var skitbra och hamnar direkt på min topplista, Hunger Games kan ju dra åt helvete alltså. :) Saw var väl helt okej, men kändes som de följde samma upplägg hela tiden.. plus att jag störde mig att flashbacks till tidigare filmer visades ungefär en miljard gånger. Death Note var rätt nice också, till en början trogen till mangan men spårade det lite. Men det var väl oundvikligt, att komprimera hela serien till två filmer hade aldrig funkat. :D Redigerat 19 Juni 2012 av Whore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 28 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2012 Meet the spartans, underbar att se med polarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrippLE Skrivet 28 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2012 (redigerat) Såg nyligen Minority Report (http://www.imdb.com/title/tt0181689/). Mycket underhållande och spännande film, dock var jag inte beredd på att den skulle vara så lång, ca 2,5h ~ Men det gick an ändå. En film som rekommenderas starkt till alla som gillar Sci-Fi. Edit: Glömde direktlänk till IMDB, åtgärdat nu. Redigerat 28 Juni 2012 av CrippLE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 28 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2012 Italian Spiderman - otroligt bra film. http://vimeo.com/42254051 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Superbad, lika rolig som förra gången. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 1 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2012 Maffiabröder (Goodfellas) som var en rätt medioker och intetsägande film. Det är svårt att blunda för det schablonartade manuset och de sterotypiska karaktärerna. Eftersom jag gillar genren och Scorsese är en kompetent regissör så blev det ändå en sevärd film i slutändan. Men det är ingen film som direkt når mästerliga höjder (rätt ordinär både formmässigt och innehållsmässigt) så allt beröm den får känns inte berättigad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.