ReservoirDog Skrivet 6 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2012 Exam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2012 The Hunger Games Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 7 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 Journey: to the Center of the Earth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 9 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2012 The Dictator! Fan vad jag skrattade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 9 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2012 (redigerat) Milf, smått rolig. Men snuskig? Ja! http://www.imdb.com/title/tt1730704/ Redigerat 9 Augusti 2012 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 10 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 The Dictator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 (redigerat) Total Recall (2012) Såg den på bio, jag tyckte faktiskt att den var bra fastän de mediokra betygen den har fått. Jag rekommenderar den. Redigerat 10 Augusti 2012 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 10 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 V for vendetta En av dem bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 I lördags såg jag Batman: The Dark Knight Rises, den var rätt schysst men den förra filmen var så genialisk med Jokern att det var svårt att leva upp till förväntningarna. Såg precis klart The Hunger Games, och personligen tycker jag att den inte är något vidare lik boken eftersom så många småsaker som senare byggde upp en bättre bild förstördes eller förändrades att jag störde mig på det grovt. Ändå en klart sevärd film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 13 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 The Social Network Jag tycker att den va bra. 7/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 Såg den nya Batman på bio i helgen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 14 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2012 The muppets, ganska så bra film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.