mrx0050 Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 jag går i trean och är kär i en tjej i tvåan vad ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 jag går i trean och är kär i en tjej i tvåan vad ska jag göra? Bli kompis med henne och fråga chans efter nån månad. Allt jag har att komma med. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrx0050 Skrivet 28 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 (redigerat) Tack :) Redigerat 28 September 2010 av mrx0050 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Vänta tills ni blir äldre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrx0050 Skrivet 29 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 bra ideer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 som PouyaShirin sa: vänta tills ni är äldre (högstadiet-gymnasiet någonstans) för då tror jag det blir mer seriösare Annars kan du väl prata med henne, umgås så att ni bygger upp en bra relation ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Finns det många moment i vardagen där man kan hälsa lite simpelt så är det lättare att bygga upp någonting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Man ska verkligen satsa på tjejer när man är i högstadiet/gymnasiet. (Det kan missuppfattas riktigt fel :P) För då är det ofta seriösare. Men om du blir bra vän med henne nu så har ni en barndoms relation när ni är äldre. Då blir det mycket lättare att prata med henne! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Man ska verkligen satsa på tjejer när man är i högstadiet/gymnasiet. (Det kan missuppfattas riktigt fel :P) För då är det ofta seriösare. Men om du blir bra vän med henne nu så har ni en barndoms relation när ni är äldre. Då blir det mycket lättare att prata med henne! ;) nja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Vi snackar om en nioåring nu, förmodligen troll. Inte direkt att han kommer sitta och diskutera politik med henne, utan kritor och go-go's. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Vi snackar om en nioåring nu, förmodligen troll. Inte direkt att han kommer sitta och diskutera politik med henne, utan kritor och go-go's. +1 Jag tolkade hela tråden som det var någon som gick i 3an (gymnasiet). Inne jag såg hans ålder, laal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Fråga chans? Vad tror du vi skulle svara om du frågade "Jag är kär i en tjej vad ska jag göra?" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg