5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Nu är sidan äntlige uppe :P... Men när är denna backup ifrån, hur gammal alltså jämfört när servern gick sönder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Den verkar relativt ny, det inlägg som var gjort närmast kraschen är typ från 29/9 vad jag har sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 (redigerat) Jag verkar ha förlorat runt 5-6 FuskaRank, så ganska ny. Redigerat 4 Oktober 2010 av ZnK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Inget försvann då ingen backup användes. Allt lades över till den nya servern precis som det var när sidan gick ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Trådarna ser konstiga ut. Jag ser bara första inlägget, alltså TS inlägg. Sen är det bara spalter med svaren, så jag måste trycka på en av de för att se just det inlägget. Detta är skitjobbigt, är det så för alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Nej, till höger om inlägget i tråden finns det en knapp det står typ val. Sen kan du välja någonting i menyn där för att få det som vanligt. Sry för dålig förklaring, är väldigt trött. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Jag verkar ha förlorat runt 5-6 FuskaRank, så ganska ny. Inget försvann då ingen backup användes. Allt lades över till den nya servern precis som det var när sidan gick ner. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 (redigerat) Dirtman: http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1601704 Redigerat 9 Oktober 2010 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 Nej, till höger om inlägget i tråden finns det en knapp det står typ val. Sen kan du välja någonting i menyn där för att få det som vanligt. Sry för dålig förklaring, är väldigt trött. ;) Tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Inget försvann då ingen backup användes. Allt lades över till den nya servern precis som det var när sidan gick ner. :o Vafan, måste sett något fel. My bad :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.