Northwest Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Snöade lite i GBG igår men det smälte bort efter typ en kvart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Det snöade för någon vecka sedan, men snön försvann i tisdags, nu har det kommit tillbaka. Var också -10 imorse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Runt -10 här, men ingen snö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Utsikten från mitt fönster, syns inte på bilderna att det snöar just nu.Tyresö? Snöade som fan imorse, fett nice ju :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 22 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Utsikten från mitt fönster, syns inte på bilderna att det snöar just nu.Tyresö? Snöade som fan imorse, fett nice ju :) Nähä du ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Utsikten från mitt fönster, syns inte på bilderna att det snöar just nu. Tyresö? Snöade som fan imorse, fett nice ju :) Nähä du ;) Det är ju skit chill ju..! Sa du nej till båda? ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Snart får jag nog dra ut mina blades ur garaget, men än så länge är det torrt. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 22 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Det är ju skit chill ju..! Sa du nej till båda? ^_^ Syftade på att jag inte bor i Tyresö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Jävlar vilket snöbollskrig i skolan xD Skitmycket snö :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Vi hade snö i onsdags, smälte bort på fläcken dock.... ;'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Snöar lite hemma hos mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Japp, första snön kom ca i måndags. Bor i helsingland xd Fan va jag längtar till skoter, har väntat hela sommarn ;) Tidigare desto bättre ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.