fhy Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Det har kommit ganska mycket. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Har haft snö och jag hatar det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Inte sett en enda snöflinga. Måndag, tisdag och onsdag vart det -9 på morgonen och runt -2 på dagen. Torsdag, fredag och idag har det varit mellan 4-9 plus grader med massa jeffla regn. Jag vill ha snö, för jag hatar mellan gången mellan sommar till vinter, kallad höst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Inte sett en enda snöflinga. Måndag, tisdag och onsdag vart det -9 på morgonen och runt -2 på dagen. Torsdag, fredag och idag har det varit mellan 4-9 plus grader med massa jeffla regn. Jag vill ha snö, för jag hatar mellan gången mellan sommar till vinter, kallad höst. Word. För vem ogillar inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Inte sett en enda snöflinga. Måndag, tisdag och onsdag vart det -9 på morgonen och runt -2 på dagen. Torsdag, fredag och idag har det varit mellan 4-9 plus grader med massa jeffla regn. Jag vill ha snö, för jag hatar mellan gången mellan sommar till vinter, kallad höst. Oh yes my dear Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Inte sett en enda snöflinga. Måndag, tisdag och onsdag vart det -9 på morgonen och runt -2 på dagen. Torsdag, fredag och idag har det varit mellan 4-9 plus grader med massa jeffla regn. Jag vill ha snö, för jag hatar mellan gången mellan sommar till vinter, kallad höst. Word. För vem ogillar inte det? Hah, jag trivs bra på hösten. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 (redigerat) Vaknade i morse och fick en hjärtattack minst (Okej jag övredrev kanske liiite då...) när jag såg ut genom fönstret och ser dom där träden utanför fönstret som är täckta av en ganska tjockt lager snö...På marken ligger ett ganska tunt täcke, och från typ....03.00(?) till just nu kl.21.05 snöar det fortfarande, men det snöade mycket mer förut, nu är det dock bara små glittrande korn..... God Jul! P.S Jag har haft MYCKET snöbollskrig!! Men när jag gjorde snöänglar på trallen låg det.......GUL SNÖ precis under snötäcket så jag rullade typ 550 var i snön få att få av mig allt :-/ Redigerat 25 November 2010 av Ultrafuskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 Det är snö, och det gick knappt att komma till skolan i morse som följd. Bort med skiten. Nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 Det är snö, och det gick knappt att komma till skolan i morse som följd. Bort med skiten. Nu. Vad är problemet...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 (redigerat) Det är snö, och det gick knappt att komma till skolan i morse som följd. Bort med skiten. Nu. Vad är problemet...? Problemet är att jag bor ute på värsta vischan och att plogbilen är seg som fan med att komma hit :U Redigerat 25 November 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 Den kom i tisdags, och har snöat sen dess typ. Så blir inte roligt på min Apu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 Har la legat snö i en vecka har i götet,fan vad deprimerad man blir,inte kan man köra hoj och så kommer det ligga grus på vägen till juni. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.